خبرگزاری کار ایران

کنایه جناب‌خان به یالثارات/ تماس تصویری با حمید معصومی‌نژاد، رم! +فیلم

برنامه شب گذشته خندوانه به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بخشی از این برنامه جناب خان کنایه‌ای به نشریه یالثارات زد.

«جناب‌خان» در خندوانه دیشب از اولین شماره نشریه‌اش «لبو نیوز» رونمایی کرد؛ که تیتر اصلی آن «ب.ه.ن.ا.م» خر است بود و به بهنام که شوهر خواهر «احلام» است اشاره داشت.

جناب خان در جواب رامبد جوان گفت: به خاطر حفظ حریم شخصی افراد ما ترجیح دادیم فقط اول اسمشان را به کار ببریم که لو نرود کیست. رامبد جوان به او گفت: خیلی زشت است شما اینطور حرف می‌زنی که جناب خان گفت: نه. شما که نمی‌دانی در مقاله چه نوشته؟ شاید تحلیلش علمی و راجع به زیست شناسی باشد. شما نخوانده قضاوت می‌کنی. بخوان ببین چی نوشته.

وقتی رامبد جوان به جناب خان گفت «شما به عنوان نشریه رسمی باید مراقب ادب و نزاکت باشی.» جناب خان با کنایه‌ای به نشریه یالثارات و توهین آن به هنرمندان، گفت: ما قبلا هم دیده‌ایم در نشریات رسمی چنین الفاظی تقریبا استفاده شده که رامبد جوان گفت: شاید حتی بدتر!

«جناب‌خان» در ابتدای برنامه ناواضح حرف می‌زد، که وقتی رامبد جوان علتش را پرسید، گفت: رامبد هیچی نگو! اینجا 500 تا خبرنگار هست و هر چه بگویی علیه ما استفاده می‌شود.

«جناب‌خان» وقتی با زبانی طنز از مزایا و معایب مطبوعات تعریف می‌کرد، گفت بعضی روزنامه‌ها واقعا مضر و بی‌کیفیت هستند و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهش کرد به آن‌ها دیگر مجوز ندهد؛ چون دیده شده که سرب برخی از آن‌ها جذب لبو شده و مسمومیت ایجاد کرده است.

تماس تصویری حمید معصومی‌نژاد از ایتالیا، با استودیوی «خندوانه» بخش دیگری از برنامه شب گذشته بود.

همچنین فرید قاسمی، نویسنده مطبوعاتی و پژوهشگر مهمان ویژه شب گذشته خندوانه بود که گفت: روزنامه‌نگاری حرفه مقدسی است و ما به هر کس که کاغذ را سیاه می‌کند، روزنامه‌نگار نمی‌گوییم. آدم‌های ناسالم در هر حوزه‌ای وجود دارند.

قاسمی گفت: حضور آدم‌های ناسالم در عرصه روزنامه‌نگاری مانند فضاهای دیگر، باعث نمی‌شود نابخردی آنها را به پای همه جمعیت مطبوعات و روزنامه‌نگاری بگذاریم چون جمعیت کمی از روزنامه‌نگاران را این افراد تشکیل می‌دهند.

کد خبر : ۳۹۸۵۱۷