خبرگزاری کار ایران

واکنش وزیر کشور به لغو کنسرت‌ها؛

نیت‌خوانی نکنیم؛ در همه کنسرت‌ها اتفاق بدی نمی‌افتد

رحمانی‌فضلی درباره لغو کنسرت‌ها گفت: نباید نیت خوانی کنیم و بگوییم در همه کنسرت‌ها اتفاق نامناسب می‌افتد؛ مسول امنیت کشور وزیر کشور است و شورای تامین استان هم در مورد مسایل این چنینی می‌تواند تصمیم‌گیری کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، درباره لغو کنسرت‌ها در خراسان رضوی گفت:  شاید میزان لغو کنسرت‌ها به یک درصد هم نمی‌رسد؛  دیروز  در مورد برگزاری کنسرت در سبزوار به رییس قوه‌قضاییه نامه زدم و خواهش کردم با توجه به جنبه‌های قانونی، این موضوع را تعیین تکلیف کند. همین فرد که در سبزوار نمی‌تواند کنسرت برگزار کند، در جاهای دیگر دارد کنسرت می‌ گذارد.

او با بیان اینکه نگاه به کنسرت‌ها حاکمیتی نیست، گفت: نباید نیت خوانی کنیم و بگوییم در همه کنسرت‌ها اتفاق نامناسب می‌افتد؛ مسول امنیت کشور وزیر کشور است و شورای تامین استان هم در مورد مسایل این چنینی می‌تواند تصمیم‌گیری کند؛ باید وحدت رویه در کشور ایجاد کنیم و خواهشم از رییس قوه این است در این زمینه وحدت رویه اعمال شود ایشان هم منطقی است و همه جنبه ها را در نظر می گیرد هر چه ایشان حکم کند مطاع است.

کد خبر : ۳۹۸۶۴۳