خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به نظام پزشکی؛

وزیر بهداشت خواستار اعلام سریعتر نتیجه پرونده فوت کیارستمی شد

وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان نظام پزشکی با اشاره به گذشت یک ماه از بررسی پرونده مرحوم کیارستمی خواهان اعلام هرچه سریعتر نتیجه این پرونده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در این نامه با اشاره به طولانی شدن مدت بررسی پرونده درمانی مرحوم کیارستمی آورده است: ضمن تشکر از عنایت جنابعالی و زحمات تیم تخصصی بررسی پرونده درمانی هنرمند ارجمند زنده یاد عباس کیارستمی، علیرغم گذشت یک ماه از زمان ابلاغ قبلی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وزیر بهداشت در نامه خود خطاب به رییس سازمان نظام پزشکی تاکید کرده است: لازم است این پرونده فارغ از این که شاکی خصوصی دارد یا خیر، به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و پاسخ مناسب به پرسش‌های افکار عمومی ارائه شود.

دکتر هاشمی در قسمت دیگری از این نامه با اشاره به لزوم آگاهی مردم نسبت به نتیجه بررسی این پرونده متذکر شده است: دستور فرمایید با حفظ دقت و امانت، پرونده هر چه سریع‌تر بررسی و نتیجه به اطلاع ملت شریف ایران برسد تا خدشه‌ای بر اعتبار آن نهاد صنفی وارد نیاید.

وزیر بهداشت در پایان این نامه ضمن اشاره به پیگیری این پرونده توسط وزارت بهداشت آورده است: نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چون گذشته در تمام مراحل، همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.

متن نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر زالی

رییس کل محترم سازمان نظام پزشکی

سلام علیکم

   ضمن تشکر از عنایت جنابعالی و زحمات تیم تخصصی بررسی پرونده درمانی هنرمند ارجمند زنده یاد عباس کیارستمی، علیرغم گذشت یک‌ماه از زمان ابلاغ قبلی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است. باز هم تأکید می‌کنم، لازم است این پرونده فارغ از این که شاکی خصوصی دارد یا خیر، به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و پاسخ مناسب به پرسش‌های افکار عمومی ارائه شود. بنابراین دستور فرمایید با حفظ دقت و امانت، پرونده هر چه سریع‌تر بررسی و نتیجه به اطلاع ملت شریف ایران برسد تا خدشه‌ای بر اعتبار آن نهاد صنفی وارد نیاید.

نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چون گذشته در تمام مراحل، همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کد خبر : ۳۹۹۰۶۵