خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی شبکه «کالای ایرانی»/ ساختار صداوسیما توسعه نمی‌یابد

حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم (قائم مقام صداوسیما) با اشاره به بازگشت شبکه‌های تلویزیونی که منحل شده بودند، گفت: شبکه «کالای ایرانی» و یا «ایران کالا» با محوریت به اقتصاد مقاومتی و کالاهای ساخت داخل کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز صداوسیما گفت: شبکه‌هایی مثل «شما» اکنون دوباره فعال می‌شوند که قبلا موقتا به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بودند.

او با بیان اینکه شبکه پنج سیما هم به ماموریت اصلی خود بازگشته و با موضوع استان تهران فعالیت می‌کند و شبکه اچ دی نیز به شبکه تماشا تبدیل شده است، گفت: این تغییر ساختارها هیچ هزینه‌ای را در بر نداشت چون همه زیرساخت ها و بسترها فراهم بود.

حجت الاسلام موسوی مقدم با تاکید بر اینکه کارهای کارشناسی زیادی در سازمان صورت گرفته است و وجود این شبکه‌ها ضرورت داشت، گفت: مجموعه تحقیقات و نیازسنجی هایی که صورت می‌گیرد مستمر و مداوم است و براساس آن تحقیقات نیز وجود این شبکه ها لازم بوده است.

او همچنین با اشاره به اضافه شدن معاونت سیاسی آن را همان معاونت خبر خواند و با بیان اینکه باقی چارت سازمان تغییرات چندانی مغایر با کوچک سازی و چابک سازی نداشته است، گفت: اینگونه نیست که ساختار توسعه پیدا کند بلکه معاونت خبر به معاونت سیاسی انتقال پیدا کرده و عنوانش عوض شده است.

قائم مقام صداوسیما با اشاره به بازگشت مجدد مجید آخوندی به سازمان صداوسیما به ادامه سیاست جوان گرایی در سازمان صداوسیما اشاره کرد و گفت: بخش عمده مدیران ما جوان هستند و سن زیادی از آنها نگذشته است و تجربه ها و اندوخته های فراوانی دارند. سازمان در این مقطع بنای توسعه و تحول اساسی در بخش های مختلف دارد و امیدوار است که بتواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند و به همین دلیل از این مدیران مجرب استفاده می‌کند.

کد خبر : ۴۰۱۰۱۴