خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه سه نقطه" سکوت" را تجربه می‌کند

"سکوت" نمایش جدیدی است که از ساعت 19 روز یکشنبه 31 مرداد ماه سال جاری اجرای خود را در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشخانه سه نقطه آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ در ادامه برنامه‌های این مرکز نمایشی درخصوص توجه به نمایش‌های عروسکی و شیوه اجرایی تئاتر اشیاء، نمایش سکوت که اقتباسی از رمان ارواح و نمایشنامه سکوت، نوشته پل استر است با طراحی و کارگردانی امیرعلی سی‌سی‌پور اجرای خود را از روز یکشنبه 31 مرداد ماه در سالن استاد شکیبایی تماشاخانه سه نقطه آغاز می‌کند.

"سه کارآگاه برای بیرون آمدن از دور باطلی که نمی‌دانند از چه زمانی در آن گیر کرده‌اند. باید همان عمل و حرف‌هایی را که در روز اول انجام داده‌اند؛ تکرار کنند..."

عواملی که در اجرای سکوت همکاری می‌کنند عبارتند از: کارگردان و نویسنده:  امیرعلی سی‌سی‌پور، بازیگردان‌ها: عباس دلیر، عاطفه خداکرمی، کبری رضایی، محمدامین سی‌سی‌پور، دستیار کارگردان: عباس دلیر، طراح صحنه: امیرعلی سی‌سی‌پور، ساخت دکور: موسی قنادزاده، طراح پوستر: مصطفی همتی، مشاور هنری: امیرحسن نجفی، عکاس: سیاوش فرهادی، امور ارتباطات رسانه‌ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا طهرانی- مصطفی محمودی)، تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان.

امیرعلی سی‌سی‌پور پیش از این و از سال 1386 تجربه‌هایی را در حوزه ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند داشته و تاکنون 5 فیلم در این دو حوزه ساخته است. وی که پیش از این در صحنه تئاتر به عنوان بازیگر حضور داشته با نمایش سکوت نخستین تجربه کارگردانی خود در تئاتر را رقم زده است. سکوت با مدت زمان 40 دقیقه و با بهای بلیت 15 هزار تومان تا روز 18 شهریور ماه بر روی صحنه است.

علاقمندان می‌توانند برای رزرو و خرید بلیت‌های نمایش به پایگاه فروش بلیت تیوال مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۸۸۹۵۲۴۴۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر : ۴۰۱۶۰۰