خبرگزاری کار ایران

آلبوم جدید عیسی غفاری منتشر شد/خلق فضایی نو در «هنوز»

موسسه فرهنگی هنری ماهور آلبوم هنوز از عیسی غفاری را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «هنوز» آلبومی است از «عیسی غفاری» آهنگساز و نوازنده تار. او در گذشته آلبوم‌هایی چون «طعم تصنیف»، «ردیف نو»، «آیه»، «در آتش مشتاقی»، «بازتاب»، «چون رقص آب» و «شب و روز» را منتشر کرده است.

«عیسی غفاری» سعی در پدید آوردن فضاهای نو با تکیه بر عناصر کلاسیک موسیقی ایرانی دارد و در این زمینه موفق بوده است. «هنوز» شش آهنگ مستقل دارد. بیشتر آنها تک‌نوازی تار هستند. در آهنگ «هنوز» آواز «همایون آرام‌فر» شنیده می‌شود و در آهنگ شورها «عیسی غفاری» به نوازندگی ردیفی پرداخته اما چند تار همزمان و با فاصله‌های زمانی کوتاه این کار را انجام می‌دهند و فضایی نو را خلق می‌کنند.

431875-03000787698p01

عیسی غفاری نوازنده‌ و مدرس تار و سه‌تار متولد سال 1361 شهرکرد است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشکده موسیقی دانشگاه هنر دریافت کرده است. تاکنون مجموعه کتاب‌های «سه‌گانه تار و سه‌تار» و مجموعه شعر «هرچه دست جنباندم، نایستاد" و "من" از وی به چاپ رسیده است. اسفند سال نود و سه آلبوم «بازتاب» از این نوازنده به بازار آمد؛ آلبومی که با استقبال اهالی موسیقی روبرو شد و آخرین اثر وی آیه نام داشت. 

کد خبر : ۴۰۲۶۹۸