خبرگزاری کار ایران

ساخت فیلم «سر پل ذهاب» تکذیب شد

نرگس آبیار خبر ساخت فیلم‌ سینمایی «سر پل ذهاب» را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال انتشار خبر مبنی بر ساخت فیلم سینمایی «سر پل ذهاب» توسط نرگس آبیار توسط یکی از خبرگزاری‌ها؛ این کارگردان با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری ایلنا این خبر را تکذیب کرد.

به نام خداوند صداقت و راستی

به دنبال انتشار خبر نادرست و کذب یکی از روزنامه‌ها مبنی بر ساخت فیلم سینمایی «سر پل ذهاب» اعلام می‌کنم، به هیچ وجه چنین فیلمنامه‌ای ننوشته و در دست ساخت ندارم که بخواهم از ارگا‌ن‌ها، سرمایه آن را تامین کنم و یا ارگان‌ها هزینه ساخت آن را فراهم نکرده باشند. لازم به ذکر است به اطلاع برسانم چطور می‌توان در مورد میزان علاقه مردم به  فیلمی مثل «نفس» که جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود کرده و همچنین جایزه بهترین بازیگر  را برای دو بازیگر زن به دست آورده، و هنوز هم اکران نشده است، این چنین قضاوت کرد.

همچنین بزرگوارانی چون حسین علیزاده، جواد مجابی، مسعود جعفری جوزانی، رضا میرکریمی، مجید مجیدی، هوشنگ گلمکانی، خسرو دهقان، محسن امیریوسفی، شادمهر راستین، حسین معززی نیا، مجید اسلامی، عماد افروغ، احمد مسجدجامعی، علیرضا شجاع نوری، شهرام مکری، مجید برزگر، ابراهیم حقیقی، محمدرضا رحمانیان، محمد آفریده، عبدالجبار کاکایی، معصومه ابتکار، محمدرضا عارف و ... فیلم «نفس» را دیده‌اند و نقطه نظر مثبت نسبت به این اثر ملی مردمی داشته‌اند که نظر این بزرگان یا در رسانه‌ها منتشر شده یا خواهد شد. بنابراین نیازی به پیش‌بینی خبرگزاری صبا مبنی بر دوست داشتن یا نداشتن فیلم توسط مردم وجود ندارد.

تاکید می‌کنم هرگز خود را کارگردان و نویسنده ارزشی ندانسته و نمی‌دانم. چراکه مادامی که از ارزش‌ها تعریف درست وجود نداشته باشد نمی‌توان به آن استناد کرد و خوشحالم که هرگز داعیه نویسنده یا کارگردان ارزشی را نداشته‌ام.

درباره فیلم‌های «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزیکترند» و «شیار143 » ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی به عنوان تهیه کننده پشت کار بودند و در بخش خصوصی مالکیت 100 درصدی فیلم را داشتند و در همین راستا فیلم «نفس» با هزینه‌ای نزدیک به یک فیلم اجتماعی روز تولید شده است که بخشی از سهام آن مربوط به شرکت سینمایی نور تابان است.

نرگس آبیار

کد خبر : ۴۰۲۷۷۶