خبرگزاری کار ایران

اجازه عرضه "قربانی"، "فقط شاگرد اول" و "آسپرین" در شبکه خانگی داده شد

شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه سه فیلم در شبکه نمایش خانگی موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، در جلسه 24 مرداد شورای پروانه نمایش خانگی با حضور اکثریت اعضا، با عرضه فیلم‌های «قربانی» و «فقط شاگرد اول» هر دو به تهیه‌کنندگی داوود قچاق و کارگردانی آزاده قچاق و قسمت 12 سریال «آسپرین» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرهاد نجفی موافقت شد.

همچنین در این جلسه 7 عنوان فیلم خارجی و 2 عنوان فیلم مستند و آموزشی نیز برای عرضه در شبکه نمایش خانگی پروانه نمایش گرفتند.

سریال معمایی و جنایی آسپرین به نویسندگی سمیه تاجیک، حمید سلیم و وحید حسن‌زاده با بازی روناک یونسی، سحر قریشی، همایون ارشادی، شقایق فراهانی و افشین نخعی و ...به نویسندگی و کارگردانی احمد نجفی در حال ساخت است و تاکنون 11 قسمت از آن توزیع شده است.

این سریال درمورد تیمی چهار نفره از نخبه‌های علم روانشناسی است که مخفیانه‌ای پروژه‌ای تحقیقاتی به نام آسپرین را درباره بیماران مبتلا به فراموشی پیگیری می‌کنند. اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می‌کشند. سال‌ها بعد یکی از پزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه می‌دهد اما با شکست روبرو می‌شود. همه چیز آشفته می‌شود، به ویژه وقتی نیما مردی که در این آزمایش‌ها دچار آسیب‌های فراوانی شده، درصدد کشف گذشته خود برمی‌آید...

کد خبر : ۴۰۳۲۴۲