خبرگزاری کار ایران

علی جنتی:

لغو کنسرت‌ها قابل قبول نیست/رایزنی با مقامات قضایی برای حل مشکل

وزیر ارشاد از رایزنی با مقامات قضایی برای حل مسئله لغو کنسرت‌ها خبر داد و گفت: متاسفانه برخی دخالت‌ها باعث شده خوانندگان شاخص کشور ازجمله سالار عقیلی و شهرام ناظری از برگزاری کنسرت خود بازبمانند.

به گزارش ایلنا، علی جنتی در حاشیه شورای اداری استان اردبیل در جمع خبرنگاران در مورد مخالفت امام جمعه مشهد با برگزاری کنسرت در مشهد، گفت: امام جمعه مشهد معتقد است که کل شهر به مثابه بقعه مبارکه امام رضا(ع) است و به همین دلیل با فشاری که به دستگاه قضایی وارد آورده‌اند مانع از برگزاری کنسرت می‌شوند.

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه در طول ۱۱ سال گذشته با ممانعت امام جمعه کنسرتی در مشهد برگزار نشده است، اظهار کرد: به احترام جایگاه امام رضا(ع) برگزاری نکردن کنسرت در مشهد را پذیرفتیم، اما متاسفانه این امر موجب شده در برخی شهرها ازجمله سبزوار و نیشابور نیز دخالت‌هایی صورت گیرد که برای ما قابل قبول نیست.

وی از رایزنی با مقامات قضایی برای حل مشکل کنسرت‌ها خبرداد و افزود: متاسفانه برخی دخالت‌ها باعث شده است خوانندگان شاخص کشور ازجمله سالار عقیلی، شهرام ناظری و غیره از برگزاری کنسرت خود بازبمانند.

وی بر لزوم عرضه تولیدات هنرمندان در جامعه تاکید کرد و گفت: کنسرت‌ها فرصت رشد نشاط اجتماعی و فردی را برای شهروندان فراهم می‌کنند.

کد خبر : ۴۰۴۴۴۱