خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سینمایی نورتابان اعلام کرد:

هیچ همکاری با شبکه جم و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای نداریم

مدیرعامل شرکت سینمایی نورتابان اعلام کرد که این شرکت به هیچ عنوان سفارش پخش تیزر فیلم‌ها را به شبکه‌های ماهواره ارائه نکرده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت سینمایی نورتابان افزود: بعد از آنکه مطلع شدیم تیزر فیلم سینمایی دختر از برخی شبکه‌های ماهواره‌ای همچون جم پخش می‌شود به تهیه‌کننده محترم فیلم اعلام کردیم و تاکید کردیم که این مسئله مغایر سیاست‌های شرکت سینمایی نورتابان است و خواستار جلوگیری از پخش تیزرها شدیم و رضا میرکریمی تهیه‌کننده فیلم نیز با اعلام اینکه وی نیز سفارشی برای پخش آگهی‌ها از شبکه جم نداده است با مواضع شرکت اعلام موافقت کرد.

وی ادامه داد: همچنین مراتب به صورت رسمی به سازمان سینمایی و جناب آقای فرجی مدیرکل محترم امور سینمای حرفه‌ای اعلام شد و مخالفت خود را با این مسئله اعلام کردیم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله و فیلم نفس افزود: امور حقوقی شرکت سینمایی نورتابان به‌صورت جدی پیگیر مسئله پخش غیرقانونی تیزرهای فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های جم و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای است و در این زمینه شکایتی آماده شده و در دست پیگیری است.

صابری ادامه داد: سیاست‌های سینمایی شرکت نور تابان منطبق با قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما تبعیت از این قوانین را برای خود اصل می‌دانیم و تخلف آن را مغایر با اخلاق حرفه‌ای و جایگاه و شان خود و شرکت سینمایی نور تابان می‌دانیم.

کد خبر : ۴۰۵۰۳۳