خبرگزاری کار ایران

اصغر فرهادی:

امیدوارم فیلم «فروشنده» باعث ایجاد گفت‌وگو بین مردم شود

اصغر فرهادی معتقد است اتفاقی که برای فیلم‌ها در ایران می‌افتد در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین همایش عمومی و مردمی فیلم سینمایی «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی صبح امروز چهارشنبه دهم شهریور با حضور کارگردان و برخی از عوامل فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

اصغر فرهادی کارگردان این فیلم قبل از آغاز نمایش فیلم به کسانی که برای تماشای فیلم آمده بودند، گفت: خیلی خوشحالم که بار دیگر شما را از نزدیک می‌بینم و امروز برای اولین نمایش مردمی فیلم در کنار شما هستم و من قدر این لحظات را می‌دانم.

وی با تشکر از کسانی که در ساعت 9 صبح به دیدن فیلم آمده بودند، گفت: تماشای فیلم در این ساعت صبح اتفاق نادری و در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد و رابطه‌ای که مردم با فیلم‌ها در سینمای ایران پیدا می‌کنند خاص کشور ایران است.

فرهادی باتشکر از محبت مردم به وی افزود: مردم همیشه به من و فیلم‌های من محبت داشتند و رابطه خوبی با فیلم‌ها برقرار کردند و امیدوارم این رابطه با فیلم فروشنده نیز برقرار شود و حضور آنها در این ساعت نشان می‌دهد که با فیلم رابطه دارند.

کارگردان فیلم فروشنده افزود: امیدوارم مردم از تماشای این فیلم راضی باشند و این فیلم باعث شکل گیری فضای گفت‌وگو بین مردم درباره موضوع آن شود.

بعد از پایان سخنان اصغر فرهادی، فیلم فروشنده به نمایش درآمد.

کد خبر : ۴۰۶۴۶۲