خبرگزاری کار ایران

اصغر همت، نوشین را به سنگلج می‌آورد

نمایش «پرتره مرد ریخته» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «غلامحسین دولت آبادی» و «آراز بارسقیان» از روز دوشنبه 15 شهریورماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «پرتره مرد ریخته» یا «مکاشفه ای در زندگی عبدالحسین نوشین» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «غلامحسین دولت آبادی» و «آراز بارسقیان» و با بازی «اصغر همت» به مدت 25 شب در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در دو پرده، زندگی عبدالحسین نوشین (نمایشنامه نویس و کارگردان مطرح تئاتر ایران) را در دو مقطع زمانی مهم زندگی او واکاوی می‌کند. مونودرام «پرتره مرد ریخته» بر اساس پژوهش و اطلاعات موجود از زندگی عبدالحسین نوشین نگاشته شده است و در آن «اصغر همت» در مقام بازیگر، تنها ایفاگر نقش نوشین نیست و خود ایفاگر نقش شخصیت‌هایی است که با نوشین رو به رو می‌شوند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: سینا ییلاق بیگی در مقام طراح صحنه و لباس، عابس خلقی در مقام طراح نور و هدی پیدایش در مقام طراح پوستر و بروشور اشاره کرد.

نمایش «پرتره مرد ریخته» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «غلامحسین دولت آبادی» و «آراز بارسقیان» در فصل جدید اجراهای تماشاخانه سنگلج از روز دوشنبه 15 شهریورماه هر روز به جز شنبه‌ها راس ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر : ۴۰۶۵۲۷