خبرگزاری کار ایران

جلسه هیات مدیره خانه موسیقی برگزار شد/ مدیرعامل معرفی نشد

تازه‌ترین جلسه هیات‌مدیره خانه موسیقی در حالی برگزار شد که اعضا فقط پیرامون جشن سالانه این مجموعه و بررسی گزینه‌های مدیرعاملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا؛ تازه‌ترین جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایرانی در حالی بعدازظهر یکشنبه ۱۴ شهریورماه با حضور سیدمحمد میرزمانی، داود گنجه‌ای، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، مسعود شعاری، بهداد بابایی، حمیدرضا نوربخش و حمیدرضا عاطفی برگزار شد که با وجود اعلام قبلی سخنگوی خانه موسیقی مبنی بر انتخاب مدیرعامل، اعضا فقط پیرامون جشن سالانه این نهاد و بررسی گزینه‌های تصدی مدیرعاملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در متن گزارش منتشرشده روابط عمومی خانه موسیقی آمده است: در ابتدای این جلسه احمدعلی وفایی معاون مالی خانه گزارشی از وضعیت مالی را برای اعضای هیات مدیره قرائت کرد و در پایان با اشاره به تنگناهای مالی به ویژه در آستانه برگزاری جشن خانه از رئیس و دیگر اعضای خانه خواست تا نسبت به تامین مالی این نهاد توجه ویژه داشته باشند.

سیدمحمد میرزمانی رییس هیات مدیره خانه موسیقی نیز با اشاره به لزوم درآمدزا کردن خانه موسیقی و همچنین ترغیب اعضا نسبت به پرداخت حق عضویت خود ابراز امیدواری کرد در آینده خانه موسیقی به خودکفایی مالی برسد.

همچنین در این جلسه اعضای هیات مدیره طبق دستور جلسه قبل از تعطیلات مردادماه به بررسی گزینه‌های تصدی پست مدیرعاملی خانه موسیقی پرداختند و در نهایت با توجه به نزدیک بودن جشن سالیانه این نهاد، به اتفاق آرا از حمیدرضا نوربخش خواستند جهت پیشبرد امور اجرایی و مدیریت تا برگزاری جشن در نیمه اول مهر ماه همچنان قبول مسئولیت کند.

حمیدرضا نوربخش نیز با تشکر از حسن نظر اعضا گزارشی از اقدامات انجام شده برای جشن هفدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران از بزرگداشت‌ها، چهارمین دوره معرفی کتاب برتر موسیقی، اجراهای موسیقی ارائه کرد. 

اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در پایان جلسه خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن سالگرد تاسیس تنها نهاد صنفی موسیقیدانان به عنوان نمادی از اتحاد و همدلی اهالی موسیقی در جهت رشد و اعتلای این هنر شدند و از همه اعضا خواستند تا همکاری لازم را با این نهاد برای برگزاری جشن سالانه داشته باشند.

کد خبر : ۴۰۸۰۸۹