خبرگزاری کار ایران

رییس صداوسیما:

قصد دارند مخاطبان صداوسیما را به سمت شبکه‌های ضدانقلاب سوق دهند

رییس سازمان صداوسیما گفت: جریان‌های معاند قصد دارند مخاطبان صداوسیما را به سمت شبکه‌های ضدانقلاب سوق دهند.

به گزارش ایلنا، علی عسکری روز پنج‌شنبه در نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استان‌ها در ارومیه افزود: آمریکا نمی‌خواهد وضعیت اقتصادی ایران جان بگیرد و تعلل و بدعهدی آنها در برجام مشهود است.

وی ادامه داد: ما باید با اتکا به توانمندی داخلی و ظرفیت اقتصادی استان‌ها، فعالیت‌های امیدبخش را منعکس کنیم تا روحیه کار، اشتغال و تولید در جامعه بیش از پیش رشد کند.

رییس صداوسیما به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حج امسال اشاره کرد و یادآور شد: پیام بسیار انقلابی و کوبنده مقام عظمای ولایت درباره حج، نقطه عطفی در تاریخ تحولات این منطقه خواهد بود و اثرات فراوانی به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز جریان معاند و ضدانقلاب با فتنه‌گری قصد دارند مخاطبان صداوسیما را به سمت شبکه‌های ضد انقلاب و ضد ارزش‌های انسانی سوق دهند و وجود بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان معاند یا منحرف نشانه‌ای از این حرکت است که وظیفه مدیران و برنامه‌سازان رسانه ملی را دو چندان می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه نیز گفت: صداوسیما امروز پاک‌ترین و شایسته‌ترین رسانه جهان است و یک‌تنه مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی می‌کند.

وی همچنین بر توجه ویژه به نمادهای دینی و مذهبی و پرهیز از اشرافی‌گری و دنیازدگی در تولید برنامه های صداوسیما به خصوص فیلم و سریال تاکید کرد.

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان و روند احیای دریاچه ارومیه به تنوع قومی و مذهبی آذربایجان‌غربی و تلاش دشمن برای رودررویی اقوام اشاره کرد و گفت: نقش صداوسیما در انسجام ملی و همگرایی اقوام و پیروان ادیان و مذاهب بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر : ۴۰۹۲۳۲