خبرگزاری کار ایران

«کهت میان» با آلبوم جدید به برج آزادی می‌آید/الهام از موسیقی خاورمیانه

کهت میان پس از یکسال بار دیگر ششم مهرماه روی صحنه برج آزادی می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ گروه باسابقه «کهت میان» که از سال گذشته تاکنون روی صحنه نرفته؛ قرار است قطعات شنیده نشده آلبوم جدیدش را به همراه دو آلبوم پیشین با عنوان اکسیر و وجود به‌صورت مجازی اجرا کند.

این گروه قطعات جدیدش را با الهام از موسیقی شرق و خاورمیانه ساخته و در اجرای آن از گیتار الکتریک هشت سیم استفاده می‌کند. چراکه این گیتار فضای ریتمیک و هارمونیک گسترده‌تری را در اختیارشان می‌گذارد و به گفته مجدزاده قطعات تازه؛ تنظیم و آهنگسازی پیچیده‌تری را دارند.

در "کهت میان" اعضای اولیه هرکدام به دلایلی گروه را ترک کردند و همایون مجدزاده به تنهایی کهت میان را حفظ و با اعضای جدید کنسرت‌هایی را برگزار کرد. اعضای این گروه در طول سال‌های فعالیت‌شان دائماً در حال تغییر بوده‌اند. در این کنسرت نیز «ساسان سفلایی» جای «علی فراز» را در نوازندگی درامز گرفته است.

همایون مجدزاده که مؤسس و تنها عضو باقی‌مانده از گروه ابتدایی است؛ در خصوص عضو جدید گروه توضیح داد: در برخی قطعات این کنسرت فرم‌های متفاوتی از نظر نوازندگی درامز داریم که درامر جدید به خوبی توانسته است از پس اجرای آنها برآید.

در این اجرا همایون مجدزاده (گیتار الکتریک)، سعید مقدمی (گیتار الکتریک)، مصطفی صالحی (گیتار بِیس) و ساسان سفلایی (درامز) به نوازندگی می‌پردازند.

‎بلیت‌های کنسرت گروه «کهت‌میان» که در روز 6 مهر در سالن اصلی برج آزادی در دو سانس 19:30 و 22 برگزار خواهد شد، از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

کد خبر : ۴۰۹۴۵۵