خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سردیس کیارستمی در هاله‌ای از ابهام

حسن‌زاده با بیان اینکه کار ساخت این سردیس مدت‌هاست که به پایان رسیده،‌ گفت: متاسفانه هیچ اطلاعی از زمان دقیق رونمایی آن ندارم حتی نمی‌دانم قرار است این سردیس رونمایی شود یا خیر.

رضا حسن‌زاده درباره سرانجام رونمایی از سردیس زنده‌یاد عباس کیارستمی به خبرنگار ایلنا گفت: مدت‌هاست پیگیر این رونمایی هستم و در نهایت یکی از دوستان گفتند با توجه تغییر مدیریت خانه سینما، قرار است مدیرعامل جدید در جلسه‌ای تعیین کند که احتمالا از این سردیس در روزهای آینده در یک مجلس خودمانی رونمایی شود.

او ادامه داد: چندی پیش قرار بود در مراسمی از این سردیس رونمایی شود که باتوجه به مسائلی که در نشریه یالثارات درباره هنرمندان نقل شده بود؛ این مراسم کنسل شد.

این مجسمه‌ساز افزود: همچنین قرار بود محمدجواد حق‌شناس (معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات) در مراسمی با حضور علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد) از این سردیس رونمایی شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه کار ساخت این سردیس مدت‌هاست که به پایان رسیده،‌ گفت: متاسفانه هیچ اطلاعی از زمان دقیق رونمایی آن ندارم حتی نمی‌دانم قرار است این سردیس رونمایی شود یا نه.

او اظهارکرد: خانه سینما در صورتی که برنامه‌ای برای رونمایی از این سردیس ندارد لطفا اعلام کند تا بتوانم یا با سازمان دیگری یا به طور شخصی برنامه‌ریزی کرده و از این سردیس رونمایی کنیم.

کد خبر : ۴۰۹۶۸۸