خبرگزاری کار ایران

مهناز انصاریان «پای سیب با دارچین اضافه» را افتتاح کرد

مهناز انصاریان بازیگر سینما و تئاتر شامگاه شنبه 20 شهریور زنگ افتتاح نمایش «پای سیب با دارچین اضافه» را به صدا درآورد.

به گزارش ایلنا،  شب گذشته در تماشاخانه «همای سعادت» زنگ آغاز نمایش «پای سیب با دارچین اضافه» به کارگردانی کامبیز بنان با حضور  هنرمندانی چون فرشته علی بیک  (گوینده)،  زهره اسدی (دوبلور)، محمدرضا میرزا محمدی (طراح صحنه سینما)، کوروش کشاورز (نوازنده )، امیرعلی محسنی (بازیگر تئاتر)، مسعود غنی‌آبادی چهره‌پرداز و امیر طهرانی (بازیگر) نواخته شد.

در این مراسم انصاریان گفت: امشب دورهم جمع شدیم تا نمایشی را تماشا کنیم که فقط از عشق حرف می‌زند، عشقی که مدت‌هاست گم‌شده و دیگر ساده نمی‌شود پیدایش کرد.

او افزود: امشب آدم‌هایی را در یک کافه کوچک دیدم که قصه زندگی آن‌ها برای خیلی از ما ملموس و فهمیدنی است، فضای کافه، بازی درخشان نوید فرح مرزی در نقش کافه من ، بازی واقعی تک‌تک هنرمندان و تلفیق نمایش و موسیقی خوب سبب شده که ما با نمایشی دل‌چسب و تماشایی مواجه باشیم و  حس کنیم که سال‌هاست این شخصیت‌ها را می‌شناسیم. من این اتفاق را به این گروه هنرمند تبریک می‌گویم و برایشان موفقیت‌های بزرگ‌تری را آرزو می‌کنم.

در ادامه  کامبیز بنان کارگردان «پای سیب با دارچین اضافه» با قدردانی از حضور هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر در مراسم افتتاحیه این نمایش، گفت: قرار بود هنرمند گرامی خانم پوراندخت مهیمن زنگ افتتاح نمایش امشب را به صدا درآورند که متأسفانه این اتفاق، به دلیل ناراحتی قلبی و کسالت ایشان میسر نشد، با آرزوی سلامتی برای این بانوی هنرمند امیدواریم که در شب‌های پیش رو نگاه و نظر هنرمندان و دوستداران هنر را همراهمان داشته باشیم.

وی افزود: در این نمایش به دنبال خط داراماتیک  عجیب‌وغریب نمایشی نبودم، همه هدفم درگیر کردن حس تماشاگر بافرهنگ کافه نشینی بود و احساسی که آدم‌ها در این فضا درگیرش می‌شوند.  

نمایش «پای سیب با دارچین اضافه» با نویسندگی و کارگردانی کامبیز بنان و با بازی سعید دولتی، نوید فرح مرزی، نریمان حیدری، فرشیدحاجیان، محمدحسین شهریاری، فائزه پورشعبان، امینه شیاسی، الناز بابایی، آرام باقری، پروین صفا، بهار هاشمی از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر  روی صحنه می‌رود.

این نمایش هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه «همای سعادت» به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱، طبقه چهار، واحد ۵ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت تیوال بلیت تهیه کنند.

از دیگر عوامل «پای سیب با دارچین اضافه» می‌توان به مهدی نامداری تهیه‌کننده، فرید جلالی و کاوه تافته موسیقی، نوید فرح مرزی طراح صحنه و لباس، امینه شیاسی منشی صحنه، محمدحسین شهریاری دستیار کارگردان، عماد سالکی طراح پوستر و بروشور و مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای، ماهان ابراهیم زاده مدیر صحنه، پوریا مظفریان عکاس، امیر پور خلیل ساخت دکور، سپهر شفیعی و متین زرین نگار همکاران صحنه اشاره کرد.

کد خبر : ۴۰۹۸۸۶