خبرگزاری کار ایران

انتشار پوستر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی

پوستر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت بنیاد ملت در نظر دارند افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را انتخاب و معرفی کنند.

افراد و گروه‌های متعدد می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. در تشریح گروه‌های شرکت‌کننده عنوان شده است که «افراد فعال در حوزه ترویج کتاب‌خوانی»، «گروه‌ها و نهادهای غیردولتی»، «بخش بین‌الملل»، «گروه‌ها و افراد فارسی‌زبان در خارج از کشور»، «گروه‌ها و افراد خارجی فعال مروج کتاب در ایران»، «کشورهای فارسی ‌زبان یا دارای جمعیت‌های بزرگ فارسی ‌زبان (افغانستان، تاجیکستان، هندوستان و ...). امکان شرکت در این رقابت را دارند.

همچنین در بخش ویژه این رقابت از «معلمان مدرسه و اساتید دانشگاه»، «امام جمعه و جماعت»، «کتاب‌داران»،«کتاب‌فروشی‌ها»، «مهد کودک‌ها»،« واحدهای صنفی، بخش خصوصی و مراکز خدمات عمومی»، «مروجان الکترونیکی و دنیای مجازی» که بیشترین و موثرترین فعالیت در برگزاری کتاب را داشته‌اند تقدیر می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج کتاب‌خوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و تا پایان وقت اداری 25 شهریور 1395 به دبیرخانه «سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند (ترجیحا از طریق رایانامه). این فراخوان به همراه فرم شرکت در آن از وب‌گاه انجمن کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی ایران به نشانی www.ilisa.ir قابل دریافت است. نشانی سایت جشنواره: www.moravejan.ir

نشانی پستی: بزرگراه حقانی (محور غرب به شرق) - بعد از ایستگاه مترو حقانی - بلوار کتابخانه ملی – سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران - انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران تلفاکس: 81622984-021 همچنین رایانامه (پست الکترونیک)   moravejan3.95@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر : ۴۱۰۳۴۳