خبرگزاری کار ایران

اکران انیمیشن «ناسور» در جشنواره «چهل‌چراغ»

انیمیشن سینمایی «ناسور» با موضوع عاشورا و امام حسین (ع) با حضور در جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» روز جمعه در پردیس سینمایی ملت اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، انیمیشن بلند «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند، در نخستین دوره جشنوراه مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» حضور دارد و جمعه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پردیس سینمایی ملت به نمایش در می‌آید.

جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» بر زندگی نورانی و حیات جاودانی امام حسین (ع) تمرکز دارد و می‌کوشد تلاش و کوشش فرزانگان مسلمان را به جهانیان نشان دهد. جشنواره «چهل‌چراغ» این روزها در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها انیمیشن سینمایی «ناسور» محرم و صفر روی پرده سینماها می‌رود که روایتی از زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از کوفیان مکه را به تصویر می‌کشد که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام (ع) به کوفه نزدیک شده از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نگردد؛ اما از بد حادثه به صورت کاملاً ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود دست رد به سینه امام بزند.

کد خبر : ۴۱۰۷۱۷