خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی

فراخوان سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی تمدید شد.

به گزارش ایلنا، فراخوان سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی تا تاریخ بیستم مهرماه تمدید شد.

پیش‌تر در فراخوان این جشنواره که اول شهریورماه منتشر شده بود، آخرین مهلت ارسال آثار تا بیست و پنجم شهریورماه اعلام شده بود.

بر اساس این فراخوان، افراد و گروه‌های متعدد می‌توانند در این رقابت شرکت کنند و در تشریح گروه‌های شرکت‌کننده عنوان شده است که «افراد فعال در حوزه ترویج کتاب‌خوانی»، «گروه‌ها و نهادهای غیردولتی»، «بخش بین‌الملل »، «گروه‌ها و افراد فارسی‌زبان در خارج از کشور»، «گروه‌ها و افراد خارجی فعال مروج کتاب در ایران»، «کشورهای فارسی ‌زبان یا دارای جمعیت‌های بزرگ فارسی ‌زبان (افغانستان، تاجیکستان، هندوستان و ...). امکان شرکت در این رقابت را دارند.

همچنین در بخش ویژه این رقابت از «معلم‌ها مدرسه و اساتید دانشگاه»، «امام جمعه و جماعت»، «کتاب‌داران»،«کتاب‌فروشی‌ها»، «مهد کودک‌ها»،« واحدهای صنفی، بخش خصوصی و مراکز خدمات عمومی»، «مروجان الکترونیکی و دنیای مجازی. » که بیشترین و موثرترین فعالیت در برگزاری کتاب را داشته‌اند تقدیر خواهد شد.

براساس فراخوان سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی «نشان استمرار»، به افراد یا گروه‌هایی که در دوره‌های گذشته برگزیده شده‌اند در صورتی که  با ارائه گزارشی از فعالیت‌های گذشته در دوره‌ی جدید هم ارائه طرح‌های نو در این بخش شرکت کنند؛ جوایزی اهدا می‌شود.

در بررسی و ارزیابی آثار و انتخاب آن‌ها شاخص‌های ذیل مورد توجه قرار خواهد گرفت، «تأثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم،»، «خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی»، «استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها»، «استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی»، «قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو»، «اثربخشی فعالیت‌های کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم»، «فعالیت به شکل داوطلبی» (شاخص ترجیحی)، «فعالیت در قالب گروهی (شاخص ترجیحی).

برای شرکت در این رقابت مدارک زیر نیز لازم است:

معرفی برنامه براساس فرم‌های پیوست، ارائه مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قراردادها در قالب‌های مختلف چاپی یا الکترونیک.

علاقه‌مندان می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌های خود را در زمینه ترویج کتاب‌خوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و تا پایان وقت اداری 20 مهرماه  1395 به دبیرخانه «سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند (ترجیحا از طریق رایانامه). این فراخوان به همراه فرم شرکت در آن از وب‌گاه انجمن کتاب‌داری و اطلاع‌رسانی ایران به نشانی www.ilisa.ir قابل دریافت است.

نشانی سایت جشنواره: www.moravejan.ir

کد خبر : ۴۱۱۵۱۵