خبرگزاری کار ایران

رازهای زندگی مسی؛ قهرمان فوتبال آرژانتین؛ برای اولین بار در تلویزیون

مستند «مسی» با پخش از شبکه مستند، برای اولین بار ناگفته‌های زندگی لئو مسی عضو بارسلونای اسپانیا را در قاب تلویزیون روایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند.

از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند و مستند «مسی» در واقع زندگی لیونل مسی از بچگی تا تبدیل شدن به یک ستاره در تیم بارسلونا را نشان می‌دهد.

این مستند می‌کوشد ناگفته‌های زندگی او را به تصویر بکشد. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را از آن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزه توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد.

وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ تکمیل کرد. او در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد.

مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابتها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم‌گیری با توپ را دارد.

مستند «مسی» سه شنبه 30 شهریور ساعت 15:30 به مدت 90 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و چهارشنبه 31 شهریور ساعت 1 بامداد و 8:30 صبح بازپخش می‌شود.

کد خبر : ۴۱۲۱۵۵