خبرگزاری کار ایران

تصویر سال با ۲۲۲۲ تصویر درآمد

مجله «تصویر سال» با ۲۲۲۲ تصویر منتخب از نمایشگاه سالانه جشن تصویر سال و رویدادهای مهم سال منتشر شد.

به گزارش ایلنا، این شماره از نشریه در ۳۷۰ صفحه با کاغذ گلاسه تمام رنگی همراه با گزارش تصویری رویدادهای مهم ایران و جهان در سال ۱۳۹۴ و بهار ۱۳۹۵ و دربر گیرنده‌ی آثار برگزیده بیش از ۳۰۰۰ هنرمند عکاس، طراح گرافیک و کاریکاتوریست شرکت کننده در یازدهمین جشن تصویر سال با معرفی فیلم‌های نمایش داده شده در جشنواره فیلم تصویر، بخش‌های ویژه انتخابات ریاست جمهوری و سینما سلام، است.

در این شماره از تصویر سال، علاوه بر گزارش تصویری اختتامیه‌ی مراسم و اهدای جوایز یازدهمین دوره جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، برگزیده آثار عکاسان در شاخه‌های مختلف منتشر شده است. عکس روی جلد این شماره تصویری از قایق پناهجویان در ۵۲ کیلومتری ساحل لیبی، از هنرمند عکاس ماسیمو سِستین (برنده جایزه دوم تک‌عکس خبری ورلدپرس فتو ۲۰۱۵) است.

پوستر پشت جلد را حمیدرضا بیدقی به یادروز وداع با عباس کیارستمی از مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا کرده است.

مجله تصویر (نشریه هنرهای تصویری ایران)، در قالب تصویر سال شماره‌ی ۹۰ تا ۹۵، از روز پنجشنبه اول مهرماه ۱۳۹۵ در کیوسک روزنامه فروشی‌های تهران و شهرستان‌ها در دسترس عموم است.

کد خبر : ۴۱۲۵۳۷