خبرگزاری کار ایران

«حاج کاظم» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

همزمان با گرمیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز تولد ابراهیم حاتمی‌کیا، فیلم «حاج کاظم» ساخته مسعود نجفی که ادای دینی به فیلم تحسین شده «آژانس شیشه‌ای» است؛ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 به گزارش ایلنا، این فیلم که پیش از این در جشنواره‌های فیلم فجر، کوتاه، حقیقت، دفاع مقدس و تصویر سال به نمایش درآمده و نامزد بهترین مستند دفاع مقدس در جایزه بزرگ شهید آوینی شده است؛ توسط موسسه تصویر گستر پاسارگاد عرضه خواهد شد.

«حاج کاظم» با حضور پرویز پرستویی در ۶۰ دقیقه روایت مشکلات اعزام جانبازی هفتاد درصد به نام ناصر افشاری جهت مداوا به خارج از کشور و موانع ایجاد شده بر سر راه او است.

در خلاصه این  فیلم آمده است: «آژانس شیشه‌ای» پس از ۱۵ سال تکرار می‌شود. این بار نه در پرده نقره‌ای بلکه در دنیای واقعی و حاج کاظم دوباره عباس خود را پیدا کرده است.

نجفی که علاوه بر کارگردانی تحقیق، تهیه و تصویربرداری این فیلم را بر عهده داشته، پیش از این مستند «قیصر، ۴۰ سال بعد» را وارد شبکه نمایش خانگی کرده است.

زنده‌یاد امید بهکار تدوین این فیلم را انجام داده، حسن هندی مدیر تولید و عکاس بوده و محمد تهرانی نیز صداگذاری این مستند را عهده‌دار بوده است.

این فیلم از سوم مهرماه عرضه خواهد شد.

کد خبر : ۴۱۲۷۱۹