خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «درخت» با یادی از کیارستمی

نمایشگاه هنر مفهومی «درخت» با یادی از عباس کیارستمی در نگارخانه شهرکتاب فرشته افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، نگارخانه فرشته روزهای ابتدایی پائیزی خود را با آثاری از هنرمندان جوان عرصه نقاشی تجربه می‌کند که این بار با آثاری در قالب هنرهای مفهومی میهمان گالری این مجموعه فرهنگی ـ هنری خواهند بود. «درخت» عنوان این نمایشگاه است که آثار ده هنرمند جوان و خوش ذوق حوزه نقاشی را در کنار هم قرار داده است این نمایشگاه با یادی از هنرمند از دست رفته سینمای ایران؛ عباس کیارستمی برگزار می‌شود.

افراد شرکت‌کننده در این نمایشگاه هر کدام از چهره‌های موفق نقاشی امروز کشور هستند که تاکنون تجربه برگزاری نمایشگاه‌های متعددی به صورت گروهی و انفرادی را داشته‌اند؛ هنرمندانی چون؛ علی اتحاد، فریدون امیدی، مهناز پسیخانی، علی جدی، جمشید حقیقت‌شناس، ندا درزی، شهناز زهتاب، سپیده سحر، قدرت ا... عاقلی و سیمین کرامتی.

درباره این نمایشگاه آمده است:

ما درختانی هستیم به پاس کهن‌ترین و استوارترین درخت ایرانی، در کنار هم ایستاده‌ایم و در انتظار گام‌های سبز شماییم. تا در سایه سار هم، به تمامی خشکسالی‌ها ثابت کنیم، پُربرکتیم هم‌چو بادام، پُر سایه‌ایم هم‌چو بانیان، پُر نغمه‌ایم هم‌چو سرو، پُر اندیشه‎ایم و همیشه سبز هم‌چو عباس کیارستمی.

این نمایشگاه از نهم شهریور در محل نگارخانه فرشته افتتاح و به مدت بیست و پنج روز و تا چهارم آبان ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر : ۴۱۳۶۱۹