خبرگزاری کار ایران

ایوبی: خانه سینما هیچ ضرری ندارد

مراسم تودیع و معرفه مدیرعامل خانه سینما و همچنین تقدیر از رضا میرکریمی شامگاه دوشنبه ۱۲ مهرماه در تالار سیف‌الله داد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی طی سخنانی با اشاره به اهمیت خانه سینما و عملکرد رضا میرکریمی در دوران مدیریت خود گفت: رضا میرکریمی مدیر خوبی است و چهره فرهنگی خوبی دارداما مهم‌ترین ویژگی وی صبوری است و با این صبر بر درهای بسته نمی‌کوبد.

 وی ادامه داد: میرکریمی در طی در دو سال سخت و و پر تنش مسئولیت خانه سینما را به عهده گرفت صبوری رضا میرکریمی را تحسین می‌کنم و خوشحالم که او جشنواره جهانی فیلم فجر را اداره می‌کند.

 وی ادامه داد: گاهی تصمیماتی گرفته می‌شود که دلیل آن مشخص نیست مانند توقیف فیلم زاد بوم که من هر چقدر این فیلم را دیدم متوجه نشدم چرا توقیف شده است همانطور که نمی‌دانم چرا خانه سینما که هیچ ضرری ندارد باید بسته می‌شد.

 از منوچهر شاهسواری که سمت مدیرعاملی خانه سینما را پذیرفت تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد وی راه میرکریمی را ادامه بدهد.

مجید مجیدی نیز طی سخنانی گفت: میرکریمی دارای دو ویژگی خوب است هم فیلمساز خوبی است و هم یک مدیر اجرایی موفق است. میرکریمی دغدغه همه اقشار سینما بخصوص اقشار آسیب‌پذیر را دارد و با حفظ آبروی افراد دردمندانه به فکر آن‌ها بود.

وی ادامه داد: منوچهر شاهسواری مدیرعامل جدید خانه سینما از گنجینه‌های سینمای ایران است و می‌دانم که با وجود منوچهر اتفاقات خوبی در خانه سینما رخ می‌دهد.

 در این مراسم از طرف صنوف مختلف سینمایی و همچنین بنیاد سینمایی فارابی هدایایی به میر کریمی و شاهسواری اهدا شد.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۱۶۴۳۷