خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بهروز رضوی: استفاده از صدایم در نمایش «هفتاد و سومین نفر» قانونی بوده/ سوءتفاهم برطرف شد

بهروز رضوی (گوینده باسابقه تلویزیون و رادیو) از استفاده از صدایش در نمایش صوتی عاشورایی «هفتاد و سومین نفر» اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با شروع ایام محرم و عزاداری حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع) نمایش صوتی عاشورایی «هفتاد و سومین نفر» با صدای «شهاب حسینی»، «حامد بهداد» و «بهروز رضوی» به کارگردانی رضا اقتصادی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در همین رابطه بهروز رضوی یکی از گویندگان این اثر با اظهار بی‌اطلاعی از انتشار این نمایش صوتی به خبرنگار ما گفت: از چنین ماجرایی اطلاع‌ ندارم و در چنین برنامه‌ای هیچ‌گاه شرکت نداشتم.

 محسن دلیلی؛ مدیر روابط عمومی نمایش صوتی «هفتاد و سومین نفر» درباره همکاری بهروز رضوی با این پروژه گفت: حدود دوسال پیش با آقای رضوی درباره این موضوع صحبت کردیم و قرار شدیم بخش‌هایی از این نمایش را ایشان گویندگی کنند.

 بهروز رضوی نیز در تماس دوباره با خبرنگار ایلنا گفت: حدود دوسال پیش بخش‌هایی درباره عاشورا را ضبط کردیم اما نمی‌دانستم قرار است در این پروژه استفاده شود از همین رو اظهار بی‌اطلاعی کردم.

photo_2016-10-04_09-54-43

 

کد خبر : ۴۱۶۵۸۲