خبرگزاری کار ایران

یک روز پیش از شروع اجرا‌ها اتفاق افتاد؛

مصدومیت بازیگر نمایش «آخرین انار دنیا»

یکی از بازیگران نمایش «آخرین انار دنیا»، روز گذشته در آخرین جلسه از تمرین‌های گروه دچار آسیب‌دیدگی شد.

به گزارش ایلنا، «بهنام پانیزه» از بازیگران نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی، که از امروز ( ۲۵مهرماه) در سالن سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود، در آخرین جلسه از تمرین‌های این گروه از ناحیه سر صدمه دید.

این بازیگر روز گذشته در جریان تمرین‌های نمایش «آخرین انار دنیا»، که در سالن سایه مجموعه تئاترشهر انجام می‌شد، هنگامی که در یکی از صحنه‌ها قصد رفتن به زیرِ دکور نمایش را داشت، سرش با بخشی از دکور برخورد کرد و به شکل جدی آسیب دید. پانیزه پس از آسیب‌دیدگی، بلافاصله به درمانگاه منتقل شد و با ۴۶ بخیه در ناحیه شکافتگی سر، مورد معالجه قرار گرفت. هم‌اکنون حال عمومی او خوب است و اجراهای نمایش طبق قرار قبلی از امروز ۲۵مهرماه در سالن سایه تئاترشهر آغاز می‌شود.

در این نمایش، انعطاف بدنی بازیگر و اجرای تئا‌تر فیزیکال اهمیت ویژه‌ای دارد.

نمایش «آخرین انار دنیا» اقتباسی از رمان مشهوری به همین نام نوشته «بختیار علی»، نویسنده نامدار کُردزبان است. در این نمایش محمد سایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، میراث پری‌دار، سعید عیسایی، وحید فراهانی، الناز امینی و فاطمه احسان‌فر ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: سیما کهنمویی (دستیارکارگردان)، ابراهیم پشت‌کوهی (طراح صحنه)، فاطمه پشت‌کوهی (طراح لباس)، پیمان بخشی (طراح نور)، موسی عامری (طراح نشانه)، بودا عباس‌نیا (طراح پوس‌تر)، نهاد مولودی‌فر (ساخت دکور)، رامونا شاه (مدیر روابط بین‌الملل)، امیر پارساییان‌مهر (تبلیغات مجازی)، بودا عباس‌نیا (عکاس)، احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی و امور رسانه)،

نمایش «آخرین انار دنیا»، کاری از گروه تئا‌تر «تی‌تووَک»، روایتی متفاوت و نو از تقابل جنگ و عشق و در ادامه آثار پیشین ابراهیم پشت‌کوهی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک این نمایش در سایت تیک۸ بلیت این نمایش را رزرو و خریداری کنند.

کد خبر : ۴۱۹۴۸۶