خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه پالت در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

استفاده دومنظوره از سالن‌‌های عروسی/ درآمدزایی کنسرت‌ها در فضاهای نامناسب ادامه دارد

مهیار طهماسبی با بیان اینکه از حضور مردم شهرستان‌ها در کنسرت‌ها سوپرایز می‌شویم، گفت: به عنوان یک هنرمند از نهادهای مربوطه تقاضا می‌کنم فکری به حال سالن‌های برگزاری کنسرت بکنند تا گروه‌های موسیقی مجبور نشوند در سالن‌های عروسی یا مکان‌های نامناسب و غیراستاندارد اجرا کنند و بدتر اینکه مردم برای شنیدن یک موسیقی در فضای نامناسب هزینه می‌کنند.

مهیار طهماسبی (مدیرگروه پالت) درباره برنامه‌های آینده گروه پالت گفت: در حال حاضر برنامه ویژه‌ای نداریم و بیشتر تمرکز ما روی تورهای شهرستان است و احتمالا بعد از اینکه آلبوم سوم ما منتشر شد تورهای خارج از کشور را برگزار می‌‌کنیم.

او درباره آلبوم جدید گروه پالت توضیح داد: قصد داریم در این آلبوم از ابزار و تجهیزات جدیدتری استفاده کنیم تا صدای جدیدی که با کارهای قبلی تفاوت دارد؛ ارائه دهیم البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در حال آزمون و خطا هستیم. برنامه ما این است که تا تابستان سال آینده بتوانیم آلبوم را منتشر کنیم.

مدیرگروه پالت با بیان اینکه این گروه در کنسرت‌های شهرستان‌ خود؛ اجراهای قبلی را برگزار می‌کنند، گفت: قصد داریم در شهرها و شهرستان‌هایی که تاکنون اجرا نداشتیم برنامه بگذاریم البته برگزاری کنسرت به مراحل بروکراسی و گرفتن مجوز اداری نیز بستگی دارد.

او با اشاره به لغو کنسرت این گروه در جشنواره بارانا در بیستون گفت: برنامه با مصادف شده بود با مراسم هفتم دو نفر از شهیدان از همین‌رو ما برنامه‌مان به احترام آن‌ها متوقف کردیم. با این وجود  گروه‌های موسیقی در برخی از شهرها برای برگزاری کنسرت مشکل دارند که امیدوارم این مشکل حل شود چراکه این رفتار منطقی نیست و همه موزیسین‌ها دوست دارند در تمام شهرهای ایران برنامه برگزار کنند و مردم نیز حق دارند موسیقی بشنوند.

طهماسبی درباره استقبال مردم از اجرای کنسرت در شهرستان‌ها توضیح داد: اکثر اوقات ما از حضور مردم سوپرایز می‌شویم البته این مسئله در تمام شهرستان‌ها صدق نمی‌کند اما همیشه شاهد استقبال مردم بودیم.

او با بیان اینکه در شهرستان‌ها سالن‌های مناسب برای برگزاری کنسرت وجود ندارد، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم در همین سالن‌های نامناسب نیز اجرا داشته باشیم و درواقع برای ما مهمتر این است که اجرا داشته باشیم برای همین متاسفانه بسیاری اوقات در سالن‌های بسیار نامناسب و غیراستاندارد و گاه عروسی روی صحنه رفته‌ایم. تاسیس سالن‌های مناسب نیاز به سیاست‌گذاری‌های کلان دارد.

مدیر گروه پالت ادامه داد: به عنوان یک هنرمند از نهادهای مربوطه تقاضا می‌کنم فکری به حال این معضل بکنند تا گروه‌های موسیقی مجبور نشوند در سالن‌های عروسی یا مکان‌هایی که استاندارد نیست؛ اجرا کنند و بدتر اینکه مردم برای شنیدن موسیقی در فضاهای نامناسب و غیراستاندارد هزینه کنند.

کد خبر : ۴۲۰۵۵۱