خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «روز آبی» در گالری ایوان

مجموعه‌ای از نقاشی‌های فریدون امیدی با نام «روز آبی» در گالری ایوان به‌نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، گالری ایوان از هفتم آبان‌ماه میزبان تعدادی از نقاشی‌های فریدون امیدی است که در مرز میان واقعیت و خیال به نمایش چشم‌اندازی مسخ‌شده می‌پردازد که اجزای آن دچار سانحه یا تغییر آنی شده‌ و لحظه‌ای دیگر از دید ما ناپدید خواهند شد. در بخشی دیگر از آثار این مجموعه، هنرمند به نمایش مکان‌هایی پرداخته که حالتی یادمان‌گونه دارد و لحظه‌ای را که از حرکت بازایستاده است ثبت می‌کند.

امیدی که در چند سال اخیر با تمرکز بر نقاشی‌خط به برپایی نمایشگاه‌هایی در این زمینه پرداخته بود، بار دیگر با بازگشت به نقاشی، ۶۰ اثر خود را که با تکنیک رنگ روغن خلق شده‌اند، به‌نمایش می‌گذارد. فریدون امیدی متولد ۱۳۴۶ و کار‌شناس ارشد نقاشی است. او علاوه بر برپایی چند نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از ۶۰ نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی، سابقه حضور در حراج تهران را نیز دارد.

گالری ایوان مانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد. نمایشگاه «روز آبی» ۷ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۵ در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

کد خبر : ۴۲۲۰۳۶