خبرگزاری کار ایران

برزگر با فیلم "هنوز نه" در جشنواره فیلم کوتاه تهران

فیلم "هنوز نه" به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و بازی فرهاد اصلانی و پانته‌آ پناهی‌ها نماینده سینمای ایران در بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است.

 به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «هنوز نه» به کارگردانی آرین وزیردفتری که پیش از این در بین ۶۵ فیلم مسابقه بخش ملی جشنواره سی و سوم هم اعلام شده بود یک از سه فیلم ایرانی بخش بین الملل است که با دیگر آثار از کشورهای مختلف دنیا در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

در خلاصه داستان «هنوز نه» آمده است: پدر و مادر هستی می‌خواهند تولد او را، که خارج از ایران زندگی می‌کند، تبریک بگویند...

آرین وزیر دفتری که دانشجوی دوره کار‌شناسی ارشد سینما در دانشگاه هنر است و «هنوز نه» پنجمین فیلم کوتاه او به حساب می‌آید، فیلمنامهٔ فیلمش را با اتفاق شادی کرم رودی نوشته است که پیش از در سومین ساخته سینمایی برزگر نقش اصلی زن را ایفا کرده بود.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه امسال برگزار می‌شود. مجید برزگر به عنوان تهیه کننده، سال گذشته فیلم کوتاه «تنازع» را در جشنواره فیلم کوتاه تهران داشت که موفق شد چند جایزه اصلی جشنواره را از آن خود کند. تنازع یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کوتاه یکسال گذشته در عرصه‌های بین المللی سینمای ایران بوده است.

تهیه‌کننده: مجید برزگر. کارگردان: آرین وزیردفتری. بازیگران: فرهاد اصلانی، پانته‌آ پناهی‌ها. نویسندگان فیلمنامه: آرین وزیردفتری، شادی کرم‌رودی. بازیگر کودک: شرمینه شجاعی. مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی‌زاده. فیلمبردار: احسان رفیعی‌جم. طراح صحنه و لباس: منیر رضی‌زاده. طراح چهره‌پردازی: مژگان بیگدلو. صدابردار: کامران کیان‌ارثی. طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری. جلوه‌های ویژه بصری: محمد ثانی‌فر. اصلاح رنگ و نور: سینا کرمانی‌زاده. موسیقی: ادیب قربانی. عکاس: فرهاد یساولی. محصول انجمن سینمای جوانان ایران.

کد خبر : ۴۲۲۰۴۰