خبرگزاری کار ایران

۵۵۰ اثر به جشنواره مروجان کتاب‌خوانی رسید/ ارسال صد طرح از سوی امامان جمعه

دبیر سومین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی با اعلام پایان مهلت ارسال آثار از رسیدن بیش از پانصد و پنجاه طرح به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی‌زین‌العابدینی گفت: استقبال از سومین جشنواره مروجان کتاب‌خوانی خیلی خوب بوده است و بیش از پانصد و پنجاه طرح و ایدهٔ خلاق در حوزهٔ کتاب‌خوانی و ترویج کتاب از گروه‌های متعدد در ترویج کتاب‌خوانی به جشنواره رسیده است.

وی تصریج کرد: پانزده طرح و ایده‌ از افراد فعال در حوزه ترویج کتاب‌خوانی، از سوی معلمان مدرسه و استادان دانشگاه نیز چهل و یک طرح به دبیرخانه رسیده است. بیشترین استقبال از این جشنواره از سوی کتاب‌دار‌ها بوده است و یک صد و سی و یک طرح از کتاب‌دار‌ها دست ما رسیده است. بیست و پنج طرح هم از کتاب‌فروشی‌ها به دبیرخانه ارسال شده است. از سویی مهد‌کودک‌ها نیز حضور خوبی در این رقابت داشتند و سی و سه طرح به دبیرخانه ارسال کردند.

او خاطر‌نشان کرد: واحدهای صنفی، بخش خصوصی و مراکز خدمات عمومی هم پنجاه و چهار طرح به دبیرخانه ارسال کردند و همچنین مروجان الکترونیکی و دنیای مجازی هم هفده طرح و ایده در حوزهٔ کتاب‌خوانی به دبیرخانه فرستادند. همچنین گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، گروه‌ها و افراد فارسی‌زبان در خارج از کشور، گروه‌ها و افراد خارجی فعال مروج کتاب در ایران، کشورهای فارسی ‌زبان یا دارای جمعیت‌های بزرگ فارسی ‌زبان (افغانستان، تاجیکستان، هندوستان و...)، هم با ارسال یک تا چند طرح نیز از دیگر گروه‌های شرکت کننده در ترویج کتاب‌خوانی هستند.

وی متذکر شد: امامان جمعه و جماعت نیز با یک صد طرح در این جشنواره شرکت کردند.

کد خبر : ۴۲۳۵۶۱