خبرگزاری کار ایران

«عرش بر زمین افتاد» رونمایی می‌شود

تازه‌ترین اثر نقاشی عاشورایی حسن روح الامین با عنوان عرش بر زمین افتاد، روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۶ در موزه هنرهای معاصر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ تازه‌ترین اثر نقاشی حسن روح الامین با عنوان «عرش بر زمین افتاد» موضوعی عاشورایی دارد و بیانگر آخرین ساعات زندگی سید الشهدا درصحرای کربلاست. این اثردر ابعاد سه در چهارم‌تر و با تکنیک رنگ روغن روی بوم خلق شده است.

در این اثرنقاشی که در مدت ۷ ماه به اتمام رسیده است، افراد و شخصیت‌های بسیاری را خواهیم دید که هر کدام نماینده یک قشر از انسانهای جامعه هستند.

 همزمان و در کنار رونمایی از اثر «عرش بر زمین افتاد»، تعداد ۹ اثر نقاشی عاشورایی از این هنرمند با عنوان‌های؛ «قاهرالعدو»، «آخرین سربازلشگر»، «علی اکبر علیه السلام»، «ویرانهٔ شام»، «اول مظلوم»، «شیرین ترازعسل»، «علقمه»، «آتش پرستارم شده» و «آیا تو برادر منی»، در معرض دید علاقه مندان خواهد بود.

مراسم رونمای از اثر عاشورایی «عرش بر زمین افتاد» و همچنین نمایش تعدادی از آثار این هنرمند روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۶ با حضور استادان، هنرمندان و... در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۲۳۹۰۸