خبرگزاری کار ایران

با انتشار تیتراژ پایانی «سیانور»؛

«سوگند» با صدای محمد معتمدی روانه بازار شد+فیلم

موزیک ویدیوی تیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور» با صدای «محمد معتمدی» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، در این نماهنگ یک قطعه قدیمی به نام «سوگند» توسط محمد معتمدی بازخوانی شده است، آهنگسازی این کار برعهده «جواد افشار» و تنظیم و بازآفرینی «سوگند» را «بهزاد عبدی» انجام داده است.

 «مجتبی اسماعیل‌زاده» این موزیک‌ویدئو را به شکل متفاوتی کارگردانی کرده و در آن بازیگران سر‌شناسی نظیر «مهدی هاشمی»، «هانیه توسلی»، «حامد کمیلی»، «فرزین صابونی»، «رضا مولایی»، «پدرام شریفی»، «فریدون محرابی» و «بهروز شعیبی» حضور دارند و نظاره‌گر اجرای معتمدی هستند. برای نزدیکی بیشتر این نماهنگ با فضای فیلم‌سینمایی «سیانور» و همچنین قطعه‌ای که محمد معتمدی آن را خوانده، ضبط در یکی از کافه‌های قدیمی تهران انجام شده است.

 «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، نویسندگی مسعود احمدیان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است، این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و در جشنواره حضور داشت، همچنین این فیلم در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

 قصه این فیلم در دهه ۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم به بخش‌هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می‌پردازد.

کد خبر : ۴۲۳۹۳۷