خبرگزاری کار ایران

نمایش تالار اصلی تئاترشهر به علی جنتی تقدیم شد

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سه‌شنبه شب 18 آبان ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از نمایش «سردار» دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه شب 18 آبان ماه با حضور در تالار اصلی تئاتر شهر از نمایش «سردار» به کارگردانی نادر برهانی‌مرند دیدن کرد.

نادر برهانی‌مرند بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی ضمن تقدیر از حضور جنتی و مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی توضیح داد: امشب مهمانان ارجمندی داریم که که بنده و گروه وظیفه خود می‌دانیم از این مهمانان عزیز قدردانی کنیم. من در اینجا به جرات می‌گویم ما با حمایت و هدایت مهدی شفیعی و نه فرد دیگر روی صحنه هستیم و امروز بسیار خوشحالم یک روز بعد از برگزاری مراسم تودیع جناب جنتی در سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانیم کار را راحت به ایشان تقدیم کنیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با حضور در پشت صحنه این اثر نمایشی در جمع خبرنگاران درباره نمایش سردار گفت: شاهد اجرای تئاتر زیبا و ارزشی بودم که واقعا معناهای زیادی را در درون خود داشت. این نمایش با استفاده از بازیگران با سابقه و توانایی که داشت اثر هوشمندانه‌ای بود که می تواند نمونه‌ای برای اجراهایی با این موضوع باشد. به هر حال از اینکه فرصت پیدا کردم تئاتر ببینم  بسیار خوشحالم و تمام تلاش خود را انجام می دهم تا ارتباطم را با مجموعه هنر حفظ کنم. من واقعا دوست دارم که از این فرصت‌ها استفاده کرده و از این پس حضور بیشتری در فعالیت‌های هنری داشته باشم.

جنتی قبل از اجرای نمایش « سردار» از نمایش « توهم» به کارگردانی مشترک خسرو بامداد و فریبا شاهسون هم در پلاتو اجرا تئاتر شهر دیدن کرد.

نمایش «سردار» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند و بازی هدایت هاشمی، نسیم ادبی، کمند امیر سلیمانی، احمد کاوری، ندا کوهی، سید علی صالحی، فریدون محرابی، فرهاد امینی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی تا 21 آبان ماه ساعت 19:30 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.‎

کد خبر : ۴۲۷۲۸۷