خبرگزاری کار ایران

«هفت مجلس در عزا و معجزه» در تئاترشهر

جدیدترین برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که از این هفته سه اثر نمایشی جدید در تالارهای اصلی و سایه میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر با پایان گرفتن نمایش «سردار» به کارگردانی نادر برهانی مرند، جلسه نمایشنامه‌خوانی « هفت مجلس در عزا و معجزه» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان از روز دوشنبه 24 آبان ماه ساعت 18:30 با نقش‌خوانی علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، سیما تیرانداز، افشین هاشمی و حبیب رضایی و قیمت بلیت 35 هزار تومان میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

 «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی فرشته فرشاد و کارگردانی مهدی پاشایی است که با پایان گرفتن نمایش «آخرین انار دنیا» به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی از روز یکشنبه 23 آبان ماه ساعت 20 با مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می‌رود. حدیث میرامینی، توماج دانش بهزادی، علیرضا مهران، سمانه آقا زمانی  بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «سربسته از تهران» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی کریمی هم نام نمایش جدید دیگر تالار سایه است که از روز یکشنبه 23 آبان ماه ساعت 17:30 به مدت زمان 55 دقیقه، قیمت بلیت 20 هزار تومان و بازی فرزانه میدانی، پژمان یاوری به صحنه خواهد رفت.

در تالار چهارسو نمایش «طپانچه خانم» به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود، در این اثر نمایشی که ساعت 20 هر روز غیر از شنبه‌ها با مدت زمان 90دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان روی صحنه می‌رود فریبا متخصص، آرش فلاحت‌پیشه، محمد نادری، گیلدا حمیدی، حمید رحیمی، محمد صدیقی‌مهر، غزاله جزایری، علیرضا مؤیدی، مرضیه سهراب، سیماخزاعی و مهدا رزازی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در نهمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نیز که از 13 تا 28 آبان ماه  میزبان دوستداران تئاتر است. بعد از پایان یافتن دو نمایش «دست من» به کارگردانی کیوان سررشته داری و «کریستین لی» به کارگردانی اشکان چگینی، دو اثر نمایشی دیگر در قالب عنوان «میکرو تئاتر» توسط گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی حسن معجونی و کیوان سررشته به صحنه می‌رود.

بر این اساس روزهای 20، 21، 23 و 24 آبان نمایش «پرواز شماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین و بازی مرجان پورغلامحسین، گلنوش طاهری، بیتا بهارلو  ساعت 19  با مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه می رود. ضمن اینکه بعد از پایان این اثر، نمایش «صف دراز مورچگان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی چاکری و عروسک‌گردانی و صداپیشگی شهرزاد نیکمرام، تانیا یزدانی، امیرحسین پارسا، رویا الماسی‌مهر، رضا بهبودی، مازیار سیدی، آوا شریفی، پدرام شریفی و پویا پورامین ساعت 19 روزهای 25، 26، 27 و 28 آبان ماه میزبان علاقمندان تئاتر خواهند بود.

در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر هم نمایش «توهم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک خسرو بامداد و فریبا شاهسون روی صحنه است، این اثر نمایشی که فریبا شاهسون تنها بازیگر آن است ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 12 هزار تومان به صحنه می‌رود.

کد خبر : ۴۲۸۱۰۵