خبرگزاری کار ایران

"والدراما" جشنواره فیلم "ویسبادن" را افتتاح می‌کند

فیلم سینمایی والدراما در دوازدهمین حضور بین‌المللی خود به عنوان فیلم افتتاحیه بیست و نهمین دوره جشنواره ویسبادن در آلمان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، والدراما که اولین حضور خود را در جشنواره جهانی برلین تجربه کرد تا به حال در جشنواره مختلفی ازجمله بمبئی، کلمبیا، کلن، لندن و ... نمایش داشته است. این فیلم اولین فیلم بلند عباس امینی‌ست که به تهیه‌کنندگی مجید برزگر ساخته شده است.

فیلم «والدراما» درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می‌شود و به تهران می‌رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می‌شود.

جشنواره ویسبادن آبان ماه در آلمان برگزار می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: عباس امینی، نویسندگان فیلمنامه: عباس امینی و حسین فرخزاد، بازیگران: حامد علیپور، نفیسه زارع وحید نفر، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری، مدیر تولید: مهدی برزگر، طراح گریم: پدرام زرگر، صداگذار: آرش قاسمی، مجری طرح: مسعود مهبد، تهیه‌کننده: مجید برزگر.

کد خبر : ۴۲۸۱۱۷