خبرگزاری کار ایران

اکران افتتاحیه فیلم سینمایی نفس برگزار شد+عکس

اکران افتتاحیه فیلم سینمایی نفس شب گذشته یکشنبه ۲۳ آبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این مراسم که اجرای آن را علی ضیا برعهده داشت؛ مهدی یراحی (خواننده موسیقی پاپ) قطعه‌ای را که برای فیلم نفس ساخته بود؛ به‌صورت زنده اجرا کرد.

 نرگس آبیار قبل از نمایش فیلم گفت: فیلم نفس در مورد معصومیت و کودکی همه ماست که ما آن را تجربه کردیم. گاهی لازم است که آن زمان یادمان باشد و امیدوارم به کمک این فیلم بتوانیم آن روزها را تجربه کنیم.

مهران احمدی (بازیگر) و ساعد نیک‌ذات (فیلمبردار فیلم) نیز از حاضران تشکر کردند و تندیس فیلم نفس به پاس تلاش‌های هنرمند فقید داود رشیدی به همسر وی (احترام برومند) اهدا شد. برومند بعد از دریافت تندیس از مردم، مطبوعات، عکاسان و سینماگران تشکر کرد.

در پایان این مراسم؛ فیلم سینمایی نفس همزمان در سه سالن پردیس کوروش به نمایش درآمد.

مصطفی تاجزاده، مصطفی معین،  فیض الله عرب سرخی هژیرآزاد، عبدالرضا اکبری، پندار اکبری، حجت‌السلام آهنگری، مهران احمدی، کیهان ملکی، امیر غفارمنش، مریم به وبانی، مریم کاویانی، جمشید هاشم‌پور، ستاره اسکندری، مینا وحید، نیلوفر پارسا، الهام حمیدی، شیرین یزدان‌بخش، احترام سادات برومند، پانته‌آ پناهی‌ها، فریدون عموزاده، مهدی یغمایی، محسن افشانی، ستاره اسکندری، الهام پاوه‌نژاد، دکتر معین، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، رضا یزدانی و نگین صدق‌گویا در مراسم حضور داشتند.

کد خبر : ۴۲۸۷۷۷