خبرگزاری کار ایران

فراخوان برگزاری کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی جشنواره تئاتر فجر

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر همانند دوره پیش باحضور اساتید برجسته داخلی و خارجی، کارگاه‌های آموزشی خود را با رویکرد تخصصی و با هدف دانش‌افزایی و توانمندسازی هنرمندان و کنشگران تئاتری ایران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، نخستین کارگاه‌های این دوره از جشنواره در زمینه «مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی پروژه‌های هنری» با هدایت آنتونیو پینتو ریبیروAntónio Pinto Ribeiro از کشور پرتغال و «مدیریت پروژه و بازاریابی بین المللی تولیدات تئاتری» با حضور ایوا هورواتEva Horvat از کشور اسپانیا، در بازه زمانی 14 تا 24آذر ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

با توجه به رویکرد جشنواره در تأثیرگذاری فرایند و محتوای کارگاه‌های آموزشی بر مخاطبان هدف ظرفیت معینی از هر کدام از این کارگاه‌ها به سرپرستان گروه‌های نمایشی، تهیه کنندگان، کارگردانان، مدیران تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کارگردانی نمایش اختصاص خواهد داشت.

ظرفیت محدودی از متقاضیان آزاد نیز پس از ثبت نام اولیه و بررسی سوابق علمی و هنری توسط مدیریت کارگاه‌های آموزشی برای حضور در این کارگاه ها دعوت خواهند شد.

چگونگی ثبت نام از درخواست کنندگان و شیوه ارایه مدارک مورد نیاز در کانال رسمی و وبسایت جشنواره به نشانی www.fitf.theater.ir در دسترس قرار دارد.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن ماه 1395 به دبیری سعید اسدی برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۲۸۱۰