خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره نوای خرم

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرّم) تا پایان روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در سومین دوره از جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم تا پایان روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه تمدید شد. نظر به محدودیت زمانی و تعداد زیاد هنرمندان و گروه های متقاضی و اینکه آثار ارسالی باید مورد بازبینی دقیق هیات انتخاب قرار گیرد، این مهلت تمدید نمی شود.

هنرمندان متقاضی شرکت در سومین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) می توانند یکی از آثار استاد روح الله خالقی، استاد علی تجویدی و استاد همایون خرم را انتخاب، اجرا و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. ضمن اینکه به منظور تشویق و پرورش استعدادهای گروه سنی کودک و نوجوان چنانچه داوطلبان بر مبنای ملودی های اصیل ایرانی، آهنگی با کلام یا بی کلام نیز ساخته باشند، می توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با هدف ماندگاری و گسترش فرهنگ موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی هنری جامعه، ارائه الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه ای و شناخت بیشتر هنرجویان از آثار مفاخر موسیقی کشور و تقویت روحیه جمعی در کودکان و نوجوانان علاقه مند موسیقی ایرانی روزهای پانزدهم تا هفدهم دی ماه سال جاری توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) می توانند به تارنمای ویژه جشنواره مراجعه و اطلاعات خود را به صورت کامل در بخش «ثبت نام» وارد کنند.

کد خبر : ۴۳۴۰۳۰