خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با کاوه دولت‌نیا مطرح شد؛

دولت‌نیا هیچ امکانی برای تبلیغ ندارد/دعوت ویژه از همایون مجدزاده+فیلم

کاوه دولت‌نیا با اعلام این خبر که همایون مجدزاده در کنسرت جدید گروه دولت‌نیا به عنوان نوازنده مهمان حضور دارد، گفت: پایبندی به تمام قوانین وزارت ارشاد بسیار برای گروه ما اهمیت دارد اما متاسفانه با وجود اخذ تمامی مجوزها؛ فضایی برای عرضه تبلیغات آثارمان نداریم.

کاوه دولت‌نیا با اشاره به برگزاری کنسرت آینده این گروه به خبرنگار ایلنا گفت: این کنسرت اجرای ده قطعه از آلبوم «گل‌مرداب» و سه قطعه از کارهای گذشته است که تنظیم آن‌ها تغییر کرده و به نسبت آلبوم آثارها به روز و متحول‌تر شده است.

او ادامه داد: در هفتم مهرماه در برج آزادی کنسرتی برگزار کردیم که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و انگیزه‌ای برای ما شد تا برنامه‌هایمان را ادامه دهیم و به سالن ایوان شمس پرشی داشته باشیم و اجراهای دیگری را روی صحنه بیاوریم.

این خواننده موسیقی راک با بیان اینکه در این دوره از اجراها از یک نوازنده مهمان استفاده می‌کنیم؛ گفت: همایون مجدزاده در این اجراها ما را همراهی می‌کند. این هنرمند یکی از بزرگترین نوازندگان موسیقی راک است که برای اولین بار در ایران در یک موسیقی باکلام فارسی نوازندگی می‌کند و در سه ترک با ما همراه است.

او با اشاره به مشکلات موسیقی راک در ایران گفت: درباره این سبک از موسیقی تبلیغات کمتری انجام می‌شود و در واقع تهیه‌کنندگی آلبوم «گل مرداب» و کلیپ کویر که هر دو دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، همچنین کنسرتی که در برج آزادی برگزار شد را شخصا برعهده داشتم  اما با مشکلات زیادی در زمینه تبلیغات روبرو هستیم.

دولت‌نیا افزود: مشکل ما این است که در این سبک، موسیقی مولف نداریم. تنها تریبون ما برای دیده و شنیده شدن اجراهایی است که گاها با ضررهای مالی روبرو است اما قطعا اگر کار تبلیغ می‌شد قطعا مخاطب آن را شنیده بود و با آن خاطره داشت و به راحتی می‌توانستیم آن را ارائه بدهیم. ما با تلاش فراوان مخاطبان‌مان را جذب می‌کنیم البته این بسیار جذاب است اما قطعا اگر حامی وجود داشت کار برای ما راحت‌تر بود.

او با بیان اینکه متاسفانه ما هیچ تریبونی برای تبلیغ نداریم، گفت: گروه ما از ابتدا با رعایت تمام موازین قانونی در دایره چارچوب‌های مشخص وارد عرصه موسیقی شد و پایبندی به تمام قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار برای گروه ما اهمیت دارد اما متاسفانه با وجود اخذ تمامی مجوزها فضایی برای عرضه تبلیغات آثارمان نداریم.

این خواننده موسیقی راک تصریح کرد: برخی از گروه‌های راک تبلیغات‌شان را در شبکه‌های ماهواره‌ای عرضه می‌کنند و پس از آن که مخاطبان خود را در آنجا پیدا می‌کنند اقدام به اخذ مجوز می‌کنند و روی صحنه می‌روند اما ما از همان ابتدا با در نظر گرفتن جمیع شرایط هیچ‌گاه تبلیغاتمان را در شبکه‌های ماهواره‌ای ارائه ندادیم و این موضوع متاسفانه راه شناخته شدن را برای ما سخت‌تر می‌کند.

دولت‌نیا اضافه کرد: مشکل دیگر هزینه بسیار بالای تبلیغات میدانی است اگر قرار باشد از بلیبورد استفاده کنیم باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنیم یا برای پخش کلیپ در شبکه‌های اجتماعی باید به اندازه تولید یک کلیپ هزینه‌ کنیم تا آن کلیپ پخش شود که نبود اسپانسرهای مالی کار را بسیار سخت‌تر می‌کند.

دولت‌نیا درباره کنسرت آینده گروه دولت‌نیا توضیح داد: اجرای آینده ما روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۰ شب در یک سانس روی صحنه می‌رویم و دوستانی چون احسان یوسف‌بیک نوازنده کیبورد، مجید امیری نوازنده گیتار الکتریک، محمد محمدلو نوازنده گیتار بیس، شهرام نادری نوازنده درام در این اجرا همراه گروه هستند.

قیمت بلیت این کنسرت نیز ۵۵ و ۶۵ هزار تومان است.

در ادامه می‌‌توانید کلیپ «کویر» این گروه را مشاهده کنید.

کد خبر : ۴۳۴۷۳۴