خبرگزاری کار ایران

فیلم کوتاه "بی‌حوا" در جشنواره فیلم جیپور هند

فیلم ایرانی بی حوا به کارگردانی کمیل روحانی به بخش مسابقه جشنواره جیپور هند راه یافت.

به گزارش ایلنا؛ جشنواره «جیپور» یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کشور هند محسوب می‌شود که در سالهای گذشته  نیز فیلم‌های ایرانی در آن حضور خوبی و موفقی داشته‌اند.

پیشتر پرویز پرستویی در این جشنواره برای بازی در فیلم‌های سینمایی "امروز" و "مهمان داریم" به کارگردانی رضا میرکریمی و محمدمهدی عسگرپور جایزه بهترین بازیگر مرد و ساره بیات برای بازی در فیلم "فصل فراموشی فریبا" جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرده‌اند.همچنین سال گذشته شیار 143 فیلم نرگس آبیار برنده بهترین فیلم زنانه این جشنواره شده بود.

این جشنواره در مجموع 101 فیلم سینمایی، کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن را به رقابت گذاشته است.

نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "جیپور" هند 7 تا 11 ژانویه برگزار می‌شود.

جشنواره جیپور هند بزرگترین کتابخانه و آرشیو فیلم جهان را در اختیار دارد.

فیلم «بی‌حوا» داستان تنهایی‌ها و پریشانی‌های زوجی است که هر کدام به شکلی با خیال یکدیگر زندگی کرده و از این فراق در رنج و عذاب به سر می‌برند. این فیلم ثمره ناپاکی در روابط زناشویی را به تصویر می‌کشد ...  

دیگر عوامل تولید این فیلم عبارتند از: تهیه‌کنندگان: کمیل روحانی و امیر روحانی، مدیر فیلمبرداری: آریو متوقع، بازیگران: پویان یحیی‌پور، مریم مسعودی، رضا گمینی و روناک سبحانی، تدوین: محمد نجاریان داریان و دلارام شمیرانی، صداگذاری و میکس: نیما تقوی‌زاده، مشاور فیلمنامه: خسرو رستمی ،  دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مریم مسعودی،  مشاور کارگردانی: غلامرضا معدنی پور، مدیر تولید: علی سنقری سبزواری، تصحیح رنگ: علیرضا هدایی، طراح صحنه و لباس: مریم گلی، گریم: نیلوفر نور آذر، مدیر صدابرداری: نیما تقوی‌زاده، دستیار صدابردار: بهنام آزادی، دستیاران گروه فیلمبرداری: مهدی نوروزی، علیرضا عبادی، عماد عبداللهی، حسن ابراهیمی، طراح لوگو و پوستر: مرضیه قزوینی‌زاده، مدیر تدارکات: مجید بروجردی.

کد خبر : ۴۳۵۲۸۳