خبرگزاری کار ایران

در اجرای یک کنسرت پاپ مطرح شد؛

محمد علیزاده: تئاتر را بیشتر از کنسرت دوست دارم+عکس و فیلم

محمد علیزاده در سومین شب از اجرای کنسرت پاییزی‌اش گفت: تئاتر را بیشتر از کنسرت دوست دارم و همیشه تئاتر را با افرادی که به آن‌ها علاقه دارم می‌بینم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کنسرت محمد علیزاده شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با حضور الهام‌ پاوه‌نژاد، سیدمهدی رحمتی و نیوشا ضیغمی برگزار شد.

علیزاده در ابتدای این کنسرت؛ کوتاه گفت: اگر خدای بزرگ و بخشنده در زندگی من نبود حتی یک لحظه برای شما ارزشی نداشتم.

او با بیان اینکه به تئاتر علاقه دارد، خطاب به مخاطبان گفت: تئاتر را بیشتر از کنسرت دوست دارم و همیشه تئاتر را با افرادی که به آن‌ها علاقه دارم می‌بینم. شما نیز عاشقانه‌های من را با کسانی که دوست‌شان دارید بشنوید.

علی‌ شهبازی (سرپرست گروه و نوازنده گیتار الکتریک)، امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویلن)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ پد)، علی‌ پورنگهبان (نوازنده گیتار باس)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز) و داوود اریکه (نوازنده ساکسیفون) با سازهای خود محمد علیزاده را همراهی کردند.

سری جدید کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» و گروه ارکسترش، شب گذشته (۲۱ آذر ماه) جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و در یک‌شنبه‌شب (۲۲ آذرماه) نیز در دو سانس مختلف ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۴۳۷۱۳۰