خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با یک خواننده پاپ مطرح شد؛

محمد علیزاده: عاشقانه‌های سی‌وپنج سالگی‌ام متفاوت است/ترانه‌هایم را حسب حال خودم و مردم انتخاب می‌کنم

علیزاده با اعلام این خبر که جدیدترین آلبومش تا کمتر از یک ماه دیگر روانه بازار می‌شود، گفت: ما در دوره پوست‌اندازی موسیقی هستیم و باید اجازه دهیم این پوست‌اندازی اتفاق بیفتد و معتقدم برخی از افرادی که به تازگی به این عرصه وارد شده‌اند حتما ماندگارند.

محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به برگزاری کنسرت‌های پاییزی‌اش در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی اظهارکرد: در این دوره از اجرا‌هایم تمام تلاشم را کردم تا هم خودم و هم مردم از این برنامه راضی باشند. اجراهای صحنه‌ای تبادلی است بین من و مخاطبانی که در این برنامه‌ها حاضر می‌شوند و من با تمام عشق برایشان می‌خوانم.

او ادامه داد: دوست ندارم در مدتی که مخاطبان در سالن حضور دارند به چیزی غیر از ترانه‌های من فکر کنند و احساس می‌کنم اگر نتوانم فضایی را ایجاد کنم که مخاطب حتی یک ثانیه به موضوع دیگری فکر کند؛ کنسرت خوبی را برگزار نکرده‌ام. لحظه‌ به لحظه‌ دوست دارم عاشقانه‌هایم را همانطور که مردم دوست دارند؛ برایشان اجرا کنم.

این خواننده پاپ با بیان اینکه در اجرا‌هایش از تمام توانش بهره می‌گیرد، گفت: استقبال مردم از اجرا‌هایم را محبت و نگاه خدا در زندگی‌ام می‌دانم و همیشه این را گفته‌ام که اگر نگاه خدا نباشد قطعا هیچ‌کدام از این اتفاقات نمی‌افتد.

علیزاده تاکید کرد: اگر حتی در سال یک سئانس اجرا هم داشته باشم باز سعی دارم در آن یک ساعت و نیم تا دو ساعتی که روی استیج هستم؛ حال مردم را به بهترین شکل خوب کنم و هیچ وقت کم و کاستی نداشته باشم.

او درباره انتخاب ترانه‌هایش توضیح داد: ترانه‌ها را بر حسب حال خودم و مردم انتخاب می‌کنم. معتقدم نمی‌توانی شیشه ماشین را بالا بدهی و برای من موسیقی بزنی باید با مردم و در کنار مردم باشم و با درک نقطه‌های احساسی و عاطفی مردم برایشان موسیقی بسازم.

خواننده سریال "برادر" با تاکید بر اینکه از کار‌هایش راضی نیست، گفت: مطمئنم کم و کاستی‌هایی در کار‌هایم وجود دارد که به دلیل کم‌سوادی و کم‌تجربگی من است.

علیزاده تصریح کرد: ما در دوره پوست‌اندازی موسیقی هستیم و باید اجازه دهیم این پوست‌اندازی اتفاق بیفتد اما معتقدم برخی از افرادی که به تازگی به این عرصه وارد شده‌اند؛ حتما در این عرصه ماندگارند.

او همچنین درباره آلبوم جدیدش گفت: بیست و سوم آذرماه مستر آلبوم تمام می‌شود این آلبوم ثمره دو سال تلاش یک تیم است. آلبوم ۸ ترک دارد و امیدوارم تا کمتر از یک ماه دیگر و تقریبا همزمان با روز تولدم وارد بازار شود.

این خواننده پاپ درباره فضای آلبومش ادامه داد: فضای این آلبوم از کارهای قبلی‌ام جدا نیست اما عاشقانه‌هایم بزرگ‌تر شده‌اند و احساس می‌کنم عاشقانه‌هایی که در سی سالگی ساخته‌ام با عاشقانه‌هایی که در سی و سه و سی و پنج‌سالگی‌ام ساختم متفاوت است.

کد خبر : ۴۳۷۵۱۵