خبرگزاری کار ایران

ابتکار یک تماشاخانه برای شب یلدا/یک انار یک بلیت

یلدا برای مردم ایران فرصتی برای با هم بودن و همدلی است. شبی که بازار حافظ خوانی و دید و بازدید از بزرگان خانواده سنتی برقرار و ارزشمند است.

به گزارش ایلنا؛ تماشاخانه باران اما در ابتکاری جالب توجه از علاقه‌مندان تئاتر دعوت کرده تا با حضور در این تماشاخانه یک عدد انار هدیه بدهند و بلیت رایگان تئاتر دریافت کنند.

در فراخوان این تماشاخانه به مناسبت جشن شب یلدا آمده است؛ یادتونه "سیزده بدر" سبزه‌هاتونو آوردین تئاتر باران و بلیت تئاتر رایگان گرفتین. شب یلدا هم اناراتون و بیارین تئاتر باران و بلیت رایگان تئاتر بگیرین. هر انار یه بلیت.

به نظر می‌رسد این ابتکار دو منظوره است؛ هم مخاطبان تئاتر را در شبی که شب‌نشینی‌های خانوادگی بیشتر مرسوم است به سالن نمایش می‌کشاند و هم ایجاد فضایی است تا علاقه‌مندان به تئاتر احساس تنهایی نکنند. چه بسیاری از دانشجویان رشته هنر از شهرها و شهرستان‌های دیگر کشور به تهران آمده‌اند و امکان شب‌نشینی با خانواده‌های‌شان را ندارند. بنابراین فرصت مناسبی است که هم تنها نباشند و هم تئاتر ببینند. دیگر تماشاخانه‌های تئاتر نیز می‌توانند با تخفیف‌ها و برنامه‌های اینچنینی مخاطب بیشتری را به سالن‌های نمایش بیاورند.

کد خبر : ۴۳۹۸۳۷