خبرگزاری کار ایران

رامبد جوان به‌صورت رسمی اعلام کرد:

پرونده حضور جناب‌خان در سری جدید خندوانه بسته شد+فیلم

کارگردان و مجری برنامه خندوانه اعلام کرد که جناب‌خان قطعا در سری جدید این برنامه حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامبد جوان شامگاه چهارشنبه اول دی ماه با دعوت از محمد بحرانی (صداپیشه شخصیت جناب‌خان) درباره علت حضور نیافتن عروسک جناب‌خان در سری جدید خندوانه توضیح داد.

جوان با اشاره به همکاری چند ساله با محمد بحرانی گفت: سعید سالارزهی دوست عزیز ماست و بار‌ها از جانب خود شخص من به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم پیشنهادهای خوب مالی و همکاری به وی دادیم و حتی مدیران صداوسیما نیز پیشنهادات بسیار خوبی عرضه کردند اما وی نپذیرفت.

وی ادامه داد: حتی یکبار مرضیه برومند به ما لطف کرد و به عنوان وکیل ما با سعید سالارزهی صحبت کرد ولی بازهم ایشان نپذیرفت.

جوان ادامه داد: ما معتقدیم که جناب‌خان متعلق به مردم و کسی است که به جناب‌خان روح داده است نه تنها برای کسی که فقط اسم جناب‌خان به نامش ثبت شده است.

وی ادامه داد: همه ما اینجا جمع شدیم تا مردم و تماشاگران خوشحال باشند و حال خوب داشته باشند چه با حضور جناب‌خان چه بدون آن.

محمد بحرانی نیز گفت: من از صمیم قلب معتقدم که جناب‌خان متعلق به مردم است و شما مخاطبان که با عشق، جناب‌خان را دوست داشتید تعیین می‌کنید که جناب‌خان وجود داشته باشد یا خیر.

بحرانی ادامه داد: حضور جناب‌خان  در خندوانه است که به این شخصیت و عروسک معنا می‌دهد و من در جای دیگری اعم از فیلم سینمایی یا قالب‌های نمایشی دیگر درباره جناب‌خان همکاری نمایشی و ساخت برنامه نخواهم داشت.

کد خبر : ۴۴۰۴۲۱