خبرگزاری کار ایران

صداگذاری «سارا و آیدا» آغاز شد

سیدمحمد کشفی این روز‌ها مشغول صداگذاری «سارا و آیدا» تازه‌ترین ساخته مازیار میری است.

 به گزارش ایلنا، احمد مرادپور به تازگی تدوین «سارا و آیدا» را به پایان رسانده است و سید محمد کشفی صداگذاری این فیلم را آغاز کرده تا برای حضور در جشنواره فجر آماده نمایش شود.

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان، احمد هاشمیان بخش با حضور تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازند.

 «سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام شد. این فیلم فضای نزدیک به «سعادت آباد» اثر موفق این کارگردان دارد که در زمان اکران با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شده بود.

فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش درآمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آن‌ها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می‌توان به: مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، تدوین: احمد مرادپور، دستیار تدوین: علی گورانی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: حسین اکبری، گروه کارگردانی: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا آصف، فیلمبردار: امیر موسوی، دستیار فیلمبردار: مرتضی سبحانی، عکاس: آرزو اتحاد و مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی اشاره کرد.

کد خبر : ۴۴۰۹۲۱