خبرگزاری کار ایران

در اکران افتتاحیه فصل بارانهای موسمی مطرح شد؛

سینمای ایران در نیروها دگردیسی داشته است

آیین دیدار و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی فصل باران‌های موسمی شب گذشته شنبه ۴ دی ماه در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش ایلنا، منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده فیلم طی سخنانی گفت: این فیلم محصول یک علاقه و عشق و دوست داشتن به سینما و فرهنگ است.

وی ادامه داد: خوشحالم که فیلم فصل بارانهای موسمی باعث شد تا گروهی از جوانان بااستعداد به سینمای ایران معرفی شوند و این جوان‌ها دارای ارزشهای زیادی هستند و همچنان فرصت کار در سینما دارند.

مدیرعامل خانه سینما با اشاره به حضور جوانان در سینمای ایران گفت: سینمای ایران دچار یک دگردیسی در نیروهای خود شده است و امروز در هیچ جای سینمای ایران بدون حضور نیروهای جوان نمی‌توان احساس امنیت کرد.

شاهسواری ادامه داد: فیلم فصل بارانهای موسمی سال‌ها پیش ساخته شد و این فیلم یک تجربه زمانی بود تا نگاهی به زندگی و حیات نوجوانان معاصر داشته باشد و این فیلم هم در فرم و هم در مضمون یک تجربه جذاب بود و لذت زیادی بردیم.

مجید برزگر کارگردان فیلم سینمایی فصل بارانهای موسمی نیز طی سخنانی گفت: باید از منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده فیلم بسیار تشکر کنم که پدرانه کمک کرد تا این فیلم را بسازم.

وی ادامه داد: زمان زیادی طول کشید تا به فیلم اول خودم برسم ولی همکاری با منوچهر شاهسواری و ساخت فیلم فصل بارانهای موسمی باعث شد تا تلقی من از سینما تغییر کند.

وی ادامه داد: شانس من همکاری با یک گروه بسیار خوب بود و شانس بزرگترم همکاری با منوچهر شاهسواری بود که یک اتفاق کم نظیر بود زیراشاهسواری کاملا ازادانه با ما رفتار کرد و به من آموخت که زمانی که در مقام تهیه‌کننده هستم با کارگردان فیلمم به شکلی رفتار کنم که انگار خودم می‌خواستم آن فیلم را کارگردانی کنم.

لیلا نقدی پری طراح صحنه و لباس فیلم نیز گفت: دقیقا ۷ سال پیش چنین روزی فیلمبرداری فیلم فصل بارانهای موسمی به پایان رسید و امروز فرزند ما ۷ ساله است.

در این مراسم بازیگران و عوامل دیگر فیلم نیز که به دعوت مجید برزگر به روی سن آمده بودند طی سخنانی با ابراز خشنودی از اکران این فیلم از منوچهر شاهسواری تهیه کننده فیلم و همچنین تماشاگران فیلم بسیار تشکر کردند

فیلم فصل بارانهای موسمی هم اکنون در گروه هنر و تجربه در حال اکران است.

فیلم «فصل باران‌های موسمی» به کارگردانی مجید برزگر و تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری از ابتدای دی ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده است

کد خبر : ۴۴۱۳۲۴