خبرگزاری کار ایران

حسین مهدوی «فیلشاه» را صداگذاری می‌کند

حسین مهدوی، صداگذار و طراح صدای سینمای ایران، صداگذاری انیمیشن سینمایی «فیلشاه» تازه‌ترین محصول گروه «هنر پویا» را انجام خواهد داد.

به گزارش ایلنا؛ حسین مهدوی که سابقه همکاری با گروه «هنر پویا» را در صداگذاری انیمیشن پرطرفدار «شاهزاده روم» نیز داشت، به تازگی صداگذاری انیمیشن سینمایی «فیلشاه» را آغاز کرده است.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، محصول جدید گروه «هنرپویا» است که با سرمایه‌گذاری گروه «هنر پویا» به عنوان یک کمپانی کاملا خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر در حال تولید می‌باشد.

در توضیحات اولیه این انیمیشن آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌‌شود....»

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ۵ میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال ۹۴ را از آن خود سازد.

این گروه در تلاش است تا دومین انیمیشن سینمایی خود با نام «فیلشاه» را در موعد مقرر به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برساند.

کد خبر : ۴۴۱۳۲۷