خبرگزاری کار ایران

قباد شیوا و منوچهر شجاع به باغ آلبالوی زنجانپور پیوستند

قباد شیوا و منوچهر شجاع، دو هنرمند شناخته شده گرافیک و طراحی صحنه به گروه اکبر زنجانپور پیوستند.

به گزارش ایلنا، نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی اکبر زنجانپور با طراحی پوس‌تر و بروشور قباد شیوا و طراحی صحنه منوچهر شجاع در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. 

قباد شیوا گرافیست شناخته شده بین المللی که علاوه بر طراحی پوستر‌های ماندگار تئا‌تر داوری بسیاری از مسابقات طراحی پوستر تئا‌تر را نیز برعهده داشته پوستر اجرای نمایش باغ آلبالو در سال ۹۵ را طراحی خواهد کرد. یادآوری این نکته جالب است که قدیمی‌ترین پوستر موجود تئاترشهر با طراحی فریدون آو متعلق به اجرای باغ آلبالو در سال ۵۱ است. 

منوچهر شجاع طراح صحنه شناخته شده تئا‌تر نیز که آثار بسیاری از او تا کنون روی صحنه رفته‌اند نیز طراحی صحنه نمایش باغ آلبالو را برای اجرا در تالار وحدت انجام خواهد داد. 

پیش از این حضور ادنا زینلیان نیز به عنوان طراح لباس نمایش باغ آلبالو اعلام شده است. 

باغ آلبالو که این روز‌ها تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد نوشته آنتوان چخوف با ترجمه‌ای از بهروز تورانی است و بازیگرانی همچون کریم اکبری مبارکه، مهدی می‌امی، هوشنگ قوانلو، پرستو گلستانی، قربان نجفی، بهناز بستان دوست، محسن بهرامی، بهار نوحیان، گیلدا حمیدی، حامد زحمتکش، مهسا باقری و حمیدرضا حیات در آن ایفای نقش می‌کنند. 

این نمایش که مجری طرح آن نورالدین حیدری ماهر است در بهمن ماه و پس از برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در تالار وحدت اجرای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر : ۴۴۲۹۸۹