خبرگزاری کار ایران

۱۱ اجرا در ۵ سالن در دومین روز از اجراهای موسیقی فجر

در دومین روز از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در حالی که در سالن برج میلاد اجرایی برگزار نمی‌شود دو اجرای بانوان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود و یک اجرا نیز به فرداشب موکول شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین روز از سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با ۱۱ اجرا در ۵ سالن ادامه می‌یابد.

تالار وحدت از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان ارکستر سمفونیک تهران است و گروه موسیقی رستاک نیز در ساعت ۲۱:۳۰ در این سالن روی صحنه می‌رود.

کنسرت کر ارکستر سمفونیک تهران نیز در ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی اجرا دارد و ارکستر خانه هنرمندان نیز در ساعت ۲۱:۳۰ در همین سالن روی صحنه می‌رود.

گروه‌های حاوا و دیلمون در بخش موسیقی نواحی در ساعت ۱۸:۳۰ در برج آزادی اجرا دارند و در ساعت ۲۱:۳۰ میلاد درخشانی که در بخش تلفیقی جشنواره حضور یافته روی صحنه می‌رود.

در دومین شب از سی و دومین جشنواره نیز گروه نازار و گروه ترنه در بخش موسیقی بانوان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند.

طبق برنامه از پیش تعیین شده کنسرت گروه نازار و ترنه قرار بود روز چهارشنبه ۲۲ دیماه به ترتیب ساعت ۱۸:۳۰ و  ساعت ۲۱:۳۰ در همین سالن روی صحنه رود که به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی و به تعویق افتادن جشنواره این اجرا به امروز شنبه ۲۵ دیماه موکول شد. همچطبق گفته‌های روابط عمومی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر کسانی که از پیش بلیت این کنسرت را  تهیه کرده‌اند می‌توانند با همان بلیت در این اجراها حضور پیدا کنند. همچنین بلیت گروه نازار که در سالن فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود نسبت به دیگر گروه‌هایی که در این فرهنگسرا اجرا دارند گرانتر بوده و به مبلغ ۷۰ هزار تومان فروش رفته است.

گروه موسیقی با اجرای آریا محافظ و مجتبی عسگری نیز که قرار بود روز یکشنبه ۲۶ دیماه ساعت ۲۱:۳۰ در همین سالن اجرا داشته باشد به روز دوشنبه ۲۶ دیماه ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران موکول شده است.

در بخش موسیقی پاپ جشنواره نیز فریدون آسرایی ساعت ۱۹ و فرزاد فرزین ساعت ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجراهای خود را برگزار می‌کنند.

گفتنی است در دومین شب از سی و دومین جشنواره در سالن برج میلاد هیچ اجرایی برگزار نمی‌شود.

کد خبر : ۴۴۷۶۴۵